بازگشت آخرین گروه از مسافران تابستانی که چند روز نخست ماه مهر را هم به تعطیلاتشان اضافه کرده بودند، ترافیک را بار دیگر به محورهای اصلی مازندران برگردانده است.
کد خبر: ۷۸۳۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱ 27 September 2019

به گزارش تابناک مازندران، هم اکنون تمامی محورهای اصلی این استان شامل هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین است و در محور کندوان با وجود اجرای طرح محدودیت ترافیکی و ممنوعیت تردد از کرج به مرزن آباد، بیشترین میزان ترافیک وجود دارد.

بر اساس این گزارش ، ترافیک در محور کندوان از شمال به جنوب به صورت سنگین و در برخی نقاط نیز پرحجم است. پلیس راه محدودیت ترافیکی در این محور را به خاطر افزایش آمار خودروهای عبوری از عصر امروز از ساعت ۱۸ به اجرا گذاشت. بر این اساس تردد خودروها از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از سمت چالوس به کرج نیز به صورت یک طرفه برقرار است.

ممنوعیت تردد از شمال به جنوب جاده کندوان بر اساس برنامه ریزی پلیس تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

هراز
همچنین ترافیک در محور هراز از شمال به جنوب سنگین است و تردد خودروهای عبوری با کندی انجام می شود. مرکز مدیریت راهها از رانندگانی که در این محور و تردد دارند خواست به دلیل ترافیک سنگین با حوصله رانندگی کنند.

سوادکوه
براساس گزارش مرکز مدیریت راههای مازندران ترافیک در محور قائمشهر به تهران در حوالی شهرهای پل سفید تا زیرآب در هر دو طرف نیمه سنگین و سنگین است و تردد خودرو با کندی در حال انجام می شود.
همچنین تردد در محور ساری- سمنان در محدوده سه راهی تاکام در شهرستان ساری به صورت نیمه سنگین است.

 مازندران حدود ۱۱ هزار کیلومتر جاده دارد که حدود چهار هزار کیلومتر آن اصلی است. ۱۱ درصد از حدود ۵۰۰ میلیون تردد سالانه در محورهای اصلی مازندران انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار