3کشته و 3 مصدوم در حادثه مرگبار آمل
بی احتیاطی راننده اتومبیل موجب حادثه خونین در مازندران شد . تیم‌های اورژانس ۱۱۵ از سه پایگاه به محل اعزام شدند که متاسفانه در این حادثه سه مرد دردم جان باختند و سه نفر دیگر مصدوم شدند که حال یکی از آنها وخیم است .
کد خبر: ۷۸۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹ 26 September 2019

به گزارش تابناک مازندران. بی احتیاطی راننده اتومبیل موجب حادثه خونین در مازندران شد . برخورد دو دستگاه خودروی شخصی شامگاه چهارشنبه در کمربندی آمل سه کشته و سه زخمی برجای گذاشت.

بر اساس این گزارش ، متاسفانه بازهم بی احتیاطی مرگبار در رانندگی حادثه ساز شد و در تصادف و حادثه مرگبار،که در  ساعت حوالی ۲۱ و ۳۰ دقیقه شب در منطقه میدان هزارسنگر به سمت جاده هراز و در کمربندی شهر آمل میان یک دستگاه پژو ۴۰۵ و خودروی سواری مزدا۳ رخ داد.

سخنگوی اورژانس مازندران در پی این حادثه گفت: بلافاصله تیم‌های اورژانس ۱۱۵ از سه پایگاه به محل اعزام شدند که متاسفانه در این حادثه سه مرد دردم جان باختند و سه نفر دیگر مصدوم شدند که حال یکی از آنها وخیم است .

زکریا اشکپور افزود: مجروحین حادثه نیز هر سه نفر مرد هستند که به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل انتقال یافته اند.

سخنگوی اورژانس مازندران تصادف میان دو دستگاه خودروی سوار را شدید توصیف کرد و گفت: مصدومین این حادثه دچار آسیب دیدگی چندگانه از جمله شکستگی سر و استخوان بدن شده اند.

جاده هراز با حدود ۱۸۰ کیلومتر طول یکی از مهم‌ترین محورهای ارتباطی مازندران با پایتخت کشور از طریق شهرستان آمل است.

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
الهام زارعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
از بس تند میرن..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار