دبیرعلمی کنفرانس بین‌المللی چالش‌ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری گفت: اولین دوره کنفرانس بین المللی چالش‌ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری در این استان به میزبانی موسسه آموزش عالی ادیب و مرکز علمی تقدیس در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۸۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ 23 September 2019

 رضا حسن‌زاده در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا، بابیان اینکه این رویداد علمی در اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد، اظهار کرد: هم افزایی دانش، مفاهیم، کارکردها و ارتباطات میان مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری در سراسر کشور از دستاوردهای برگزاری این رویداد بین المللی است.

وی بااشاره به اینکه مازندران نخستین میزبان برپایی این کنفرانس است، تصریح کرد: اولین دوره کنفرانس بین المللی چالش‌ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری، با محوریت پایداری سیستم در روز 8 اسفند 98 به میزبانی موسسه آموزش عالی ادیب و مرکز علمی تقدیس برگزار خواهد شد.

دبیرعلمی کنفرانس بین‌المللی چالش‌ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری خاطرنشان کرد: با توجه به ویژگی‌های گردشگری این استان و در نظر گرفتن سال رونق تولید توجه ویژه‌ ای به این بخش شده و این موضوع به عنوان یکی از محورهای کنفرانس تعریف شده است.

حسن‌زاده گفت: پژوهشگران تا 30 آبان ماه 98 فرصت دارند مقالات خود از طریق سایت کنفرانس برای دبیرخانه کنفرانس به آدرس ساری، کیلومتر ۷ جاده دریا(فرح آباد)، موسسه آموزش عالی ادیب مازندران ارسال کنند.

وی افزود: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شد از این پس هرساله کنفرانس‌های بین المللی چالش‌ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری با مشارکت این دانشکده‌ها از داخل و خارج کشور، دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، مراکز علمی و پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری، نهادها و سازمان‌ها بین المللی به شکل مستمر و منظم در یکی از استان‌های کشور برگزار شود.

دبیرعلمی کنفرانس بین‌المللی چالش‌ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری یادآور شد: پایداری به معنای تداوم فعالیت و ایجاد موازنۀ پویا میان عوامل موثر نظیر طبیعی، اجتماعی و اقتصادی است و پایداری سیستم به گونه‌ای اجتناب ناپذیر وابسته به موفقیتی است که سیستم در ایجاد ارتباط با محیط بیرونی کسب می‌کند.

حسن‌زاده ادامه داد: پایداری سیستم به طور کامل وابسته به قابلیت سیستم برای سازگاری و انطباق، تغییر و تحول و پاسخگویی به محیط است و از آنجا که محیط به نوبه خود همواره در حال تغییر است این فرایند سازگاری و انطباق سیستم باید فرآیندی پویا و حساس را شامل شود.

وی بیان کرد: پایداری نقشی تاثیرگذار در کیفیت و بهره‌وری، زنجیره تامین، مدیریت عملیات و پروژه، ارگونومی و ایمنی، سلامت، اقتصاد و خدمات مالی و مهندسی سیستم‌ها دارد و به عنوان زیرمحور اولین کنفرانس بین المللی چالش‌ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری در نظر گرفته شده است.

دبیرعلمی کنفرانس بین‌المللی چالش‌ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری خاطرنشان کرد: ثبت نام برای شرکت و حضور در اولین کنفرانس بین المللی چالش‌ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری اول دی ماه 98 آغاز شده و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت کنفرانس به نشانی confima.ir/fa مراجعه و یا به دبیرخانه کنفرانس با شماره تلفن 09035299310 تماس حاصل کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار