شهید باغبانی مداح اهل بیت(ع)، متولد ۱۳۶۲ روستای داربدین روشن بهنمیر متاهل و دارای یک فرزند دختر است. این مستندساز که از ابتدای نبرد سوریه به همراه مستندسازان ایرانی برای ثبت دقیق جنایات سلفی‌ها و تکفیری‌ها در این کشور حضور پیدا کرده بود که در آخرین جنایت گروه‌های تروریستی مخالفان حکومت بشار اسد در درگیری‌های مناطق حاشیه‌ای دمشق توسط تروریست‌های تکفیری جبهه‌النصره به شهادت رسید.نخستین یادواره شهدای رسانه کشور در بابلسر برگزار می شود.
کد خبر: ۷۸۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ 17 September 2019

به گزارش تابناک مازندران، نخستین یادواره شهدای رسانه کشور با محوریت شهید مستند ساز مدافع حرم شهید هادی باغبانی چهارم مهرماه 98 در بابلسر برگزار می شود

بر اساس این گزارش، یادواره شهدای رسانه کشور با محوریت شهید «هادی باغبانی» چهارم مهر از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر در متل بانک ملی بابلسر برگزار می‌شود.

این مراسم از سوی سازمان بسیج رسانه کشور ، سازمان صدا و سیمای مازندران، اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران، سازمان بسیج رسانه استان مازندران و سپاه کربلای مازندران برگزار خواهد شد، سردار غلامرضا سلیمانی ریاست سازمان بسیج مستعضفین کشور به سخنرانی خواهد پرداخت.

اولین یادواره شهدای رسانه کشور در بابلسر برگزار می‌شود
 


در این مراسم معنوی سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین به سخنرامی پرداخته و پس از آن مستند «ناتمام» که روایت بر فعالیت‌های شهید باغبانی است اکران می‌شود.


شهید باغبانی مداح اهل بیت(ع)، متولد ۱۳۶۲ روستای داربدین روشن بهنمیر متاهل و دارای یک فرزند دختر است. این مستندساز که از ابتدای نبرد سوریه به همراه مستندسازان ایرانی برای ثبت دقیق جنایات سلفی‌ها و تکفیری‌ها در این کشور حضور پیدا کرده بود که در آخرین جنایت گروه‌های تروریستی مخالفان حکومت بشار اسد در درگیری‌های مناطق حاشیه‌ای دمشق توسط تروریست‌های تکفیری جبهه‌النصره به شهادت رسید.

 


 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار