همکاران بنده با تمام وجود تلاش نمودند تا همچنان خدمات بهداشتی و درمانی به همشهریان و هم استانی ها ارائه شود، بستر‌های آموزشی و پژوهشی برای دانشجویان و اساتید، همچنان فراهم بماند و مطالبات مالی پزشکان و کارکنان به تدریج پرداخت شود.
کد خبر: ۷۸۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۰ 16 September 2019

به گزارش تابناک مازندران، دکتر جلالی رئیس دانشگاه، از طلب 180 میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی بابل از سازمان های بیمه گر خبر داد.
دکتر سیدفرزاد جلالی گفت: دانشگاه علوم پزشکی بابل 180 میلیارد تومان از سازمان‌های بیمه گر، شامل بیمه تامین اجتماعی، بیمه سلامت ایران، بیمه نیرو‌های مسلح و بیمه کمیته امداد امام خمینی (ره)، طلب دارد که از این میان، بیشترین مقدار بدهی مربوط به سازمان بیمه تامین اجتماعی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به شرایط اقتصادی موجود در جامعه به سبب تورم اقتصادی و مشکل تامین منابع مالی، گفت: همکاران بنده با تمام وجود تلاش نمودند تا همچنان خدمات بهداشتی و درمانی به همشهریان و هم استانی ها ارائه شود، بستر‌های آموزشی و پژوهشی برای دانشجویان و اساتید، همچنان فراهم بماند و مطالبات مالی پزشکان و کارکنان به تدریج پرداخت شود.
وی افزود: در صورت دریافت مطالبات مالی دانشگاه از بیمه ها، امکان پرداخت همه مطالبات معوقه دانشگاهیان و پیمانکاران فراهم می‌شود.
دکتر جلالی با ذکر این نکته که در بیمارستان های تامین اجتماعی این مشکلات وجود ندارد، افزود: با پرداخت نکردن مطالبات، بیمارستان‌های تابعه دانشگاه‌های علوم پزشکی در آستانه ورشکستگی قرار دارند و دیگر تاب و توان استقامت ندارند.
وی گفت: بطور حتم پرداخت مطالبات سازمان های بیمه گر علی الخصوص سازمان تامین اجتماعی به بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی، آنها را از این وضعیت فوق بحرانی نجات می‌دهد و می توانیم مطالبات شرکت های دارویی، پزشکان، پرسنل و ... را پرداخت نمائیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه بیش از 35 درصد مراجعین به بیمارستان ها، غیر بابلی و علی الخصوص از غرب استان مازندران و همچنین استان های همجوار می باشند، بیان داشت: در صورت ادامه وضع موجود مجبور خواهیم بود خدمات درمانی غیر اورژانسی را تنها در قبال دریافت نقدی هزینه ها و با تعرفه دولتی از بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه دهیم و این عزیزان هم می توانند هزینه های خود را از تأمین اجتماعی دریافت نمایند، ولی امیدواریم با پرداخت بدهی های تامین اجتماعی مجبور به این کار نشویم.
دکتر جلالی بیان داشت: اولویت نخست و بدیهی دانشگاه، تداوم خدمت رسانی به آحاد مردم شریف است.
وی بیان داشت: ادامه وضع موجود امکان پذیر نمی باشد از مسئولین و مدیران کشوری خواست بصورت اورژانسی به این مسئله ورود پیدا نمایند تا ما در ادامه مسیر شرمنده مردم عزیزمان نشویم و بتوانیم همانند گذشته به ارائه خدمات مناسب به آنان بپردازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار