مسئول اردویی و گردشگری سپاه کربلا از برگزاری و اجرای طرح راهیان بصیرت یا همان اردوی گردشگری در جنگل های شمال خبر داد.
کد خبر: ۷۸۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷ 15 September 2019

 محمد عباسپور با بیان اینکه طرح راهیان بصیرت یا همان اردوی گردشگری جنگل با رویکرد باز شناساندن جریان ضد انقلاب در دهه ۶۰ ، قرار است که از هفته دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم برای اولین بار در این استان به اجرا در بیاید، اظهار کرد: هدف از این طرح در واقع مکمل و امتداد راهیان جنوب و غرب کشور است که تحت عنوان جبهه سوم محسوب می شود و دشمنانی که به عنوان منافقین در دهه ۶۰ اهدافی را در جنگل‌های شمال در نظر داشتند، مناطق جنگلی شمال کشور و نبرد جنگل را تحت عنوان جبهه سوم نامگذاری کردند و این جبهه ها را تحت عنوان جبهه های داخلی کشور برای رسیدن به هدفشان مدنظر قرار داده بودند .

 به گزارش ایسنا ، وی تصریح کرد: به دنبال این بوده تا اقدامات، فعالیت ها و عملیات های مسلحانه هایی در گذشته که منافقین در جنگل‌های شمال کشور بر علیه انقلاب و مردم داشتند را در طرح راهیان بصیرت یا اردوی گردشگری جنگل برای مخاطبانمان تبیین کنیم .

مسئول اردویی و گردشگری سپاه کربلا خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اهدافی که برای این اردو در نظر گرفتیم این است تشریح و تبیین اتفاقات و اهداف جریان نفاق از طریق راوی برای مخاطبین است به عنوان مثال، نسل امروز ما نمیداند چرا واقعه ی ۶ بهمن آمل، در وصیت نامه حضرت امام به عنوان یک حادثه مهم تاریخی یادآوری و اشاره شده است .

عباسپور گفت: تصمیم ما بر این است که طرح راهیان بصیرت را در هفته دفاع مقدس با هدف تبیین جریان نفاق و ضد انقلاب در جبهه سوم که مناطق جنگلی شمال کشور است، به اجرا در بیاوریم .

وی با اشاره به اینکه افتتاحیه این طرح هفته گذشته با حضور کارآموزان دوره روایتگری دفاع مقدس در منطقه روستای ولیلا و لاجیم سوادکوه که یکی از پایگاه های فعال منافقین در آن ایام بود، به اجرا درآمد، افزود: این طرح با استقبال خوب مخاطبان همراه بوده است و در هفته جاری با حضور خواهران دوره دیده روایتگری در مناطق عملیاتی جنگل های سوادکوه برنامه‌ریزی کردیم.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه کربلا بیان کرد: قرار است که به صورت منظم تا آخر هفته دفاع مقدس امسال این طرح برای اقشار مختلف مردم در قالب اردوهای یک روزه، تحت عنوان گردشگری جنگل، در حوزه دفاع مقدس به اجرا در بیاید.

عباسپور یادآور شد: برگزاری این طرح گنجاندن برنامه های فرهنگی و ورزشی، بحث تبیین این حوادث تاریخی با مدل روایتگری و بازدید از اماکن مذهبی و تاریخی با یک برنامه محتوایی با کیفیت و اثربخش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار