به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی طی بیانیه ای هشدار های پلیسی و ترافیکی را منتشر کرد .
کد خبر: ۷۷۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶ 09 September 2019

 به گزارش تابناک مازندران، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی طی بیانیه ای هشدار های پلیسی و ترافیکی را منتشر کرد .

هشدار های پلیسی وترافیکی فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر
 

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عزاداری و تسلیت به مناسبت شهادت آقا اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش با توجه به فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، از همه شهروندان تقاضا می شود موارد ذیل را مدنظر قرار دهند:

۱_در روز تاسوعا دوشنبه مورخه ۹۸/۰۶/۱۸ از ساعت ۱۳ تا پایان مراسم چهارراه شریعتی ،خیابان شهید طالبی وخیابان هلال احمر به سمت شهدای گمنام(علقمه) و در روز عاشورا سه شنبه مورخه ۹۸/۰۶/۱۹ از ساعت ۰۸۰۰تاپایان مراسم بلوار شهیدشریفی،میدان بلال وخیابان امامزاده ابراهیم(ع) مسدود می باشد.

۲_از شهروندان تقاضا می گردد از تردد و پارک وسائط نقلیه در زمان و مسیرهای یادشده خودداری کنند زیرا در صورت تخلف برابر مقررات رفتار می گردد.

۳_در این ایام که خارج از منزل به سر می برید حتما سعی شود یک نفر از اعضای خانواده در منزل حضور داشته باشد و اگر قرار است منزل خالی بماند توجه شود از نگهداری وسایل با ارزش، پول نقد و طلاجات درداخل منزل خودداری و اقداماتی که لازم است نسبت به حفاظت فیزیکی منازل انجام شود جدی گرفته شود.

۴_در این ایام برای حضور در مراسم‌ها و مساجد سعی شود از خودروهای عمومی استفاده واز انتقال وسائل نقلیه شخصی به محل‌هایی که در حال برگزاری مراسم‌های عزاداری می باشد خودداری شود، زیرا ممکن است پارک خودرو و موتورسیکت در مناطق اطراف برگزاری مراسم‌های موجب ترافیک، سرقت وسیله نقلیه و اختلال در رفت و آمد عزاداران شود.

۵_ اگر چنانچه نیاز هست که با وسایل نقلیه خود حضور یابید در محل هایی که ماموران انتظامی توصیه می کنند پارک نمایید واز پارک در محل های خلوت وممنوع خودداری کنید. نسبت به نصب قفل پدال، قفل فرمان و موارد ایمنی از جمله دزدگیر و جدا کردن پنل ضبط اهتمام ویژه داشته و از قرار دادن وسایل با ارزش، کیف ومدارک در داخل خودرو ودر معرض دید خودداری کنید.

۶_در هنگام مراسم عزاداری مراقب اشیاء باارزش مانند وجه نقد و تلفن همراه خود باشید.

از اینکه با خادمان خود در عرصه نظم و امنیت همکاری می نمایید وما را از دعاهای خیر خود در مراسمات عزاداری بهره مند می سازید تشکر و سپاس داریم.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار