ماموران انتظامی مازندران در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۱۶کیلوگرم موادمخدر کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۷۷۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱ 08 September 2019

 ماموران انتظامی مازندران در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۱۶کیلوگرم موادمخدر کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، و مجران سابقه دار، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

سرهنگ محمدولی مرادی افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۶نفر از فروشندگان مواد مخدر در این شهرستان شدند.

او گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیات‌هایی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان در مجموع ۱۰کیلو و ۴۰۰ گرم انواع موادمخدر کشف کردند.

او افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل نیز از دستگیری عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۳کیلوگرم انواع موادمخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با سوداگران مرگ ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان موفق به شناسایی یک عامل افیونی در این شهرستان شدند.

سرهنگ نعمت الله آزادی افزود: ماموران در بازرسی از محل فعالیت این قاچاقچی موادمخدر ۳کیلوگرم انواع موادمخدر کشف کردند.

او گفت: در ادامه این عملیات یک خودروی متعلق به متهم که در حمل و جابجایی موادمخدر از آن استفاده می‌شد نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی موادمخدر در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ علی قیصری افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را حین تردد در یکی از محور‌های این شهرستان با یک دستگاه خودروی کامیون دستگیر کردند.

او گفت: ماموران اجرایی پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی در بازرسی‌های به عمل آمده از خودروی متهم ۳کیلو و ۶۰۰گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل آن جاسازی شده بود کشف کردند.

سرهنگ قیصری با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن مراقبت از فرزندان خود، برای پیشگیری از ابتلاء آنان به موادمخدر و هرگونه ناهنجاری‌های اجتماع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار