متاسفانه حسن اسماعیل‌پور، پیشکسوت کشتی مازندران و از مربیان سازنده ورزش اول کشور به دلیل ایست قلبی درگذشت تا اهالی کشتی مازندران در ایام عزاداری محرم به سوگ بنشینند .
کد خبر: ۷۷۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ 06 September 2019

 به گزارش تابناک مازندران، متاسفانه حسن اسماعیل‌پور، پیشکسوت کشتی مازندران و از مربیان سازنده ورزش اول کشور به دلیل ایست قلبی درگذشت تا اهالی کشتی مازندران در ایام عزاداری محرم به سوگ بنشینند .

بر اساس این گزارش، شب گذشته حسن اسماعیل‌پور، مربی و پیشکسوت کشتی مازندران و شهرستان جویبار و برادر محمود اسماعیل‌پور دارفانی را وداع گفت.

حاج حسن اسماعیل پور مربی قدیمی و ارزنده کشتی ایران و شهرستان پهلوان پرور جویبار شب گذشته در سن ۷۱ سالگی بر اثر سکته قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

درحالی که چند ماه پیش مسعود اسماعیل‌پور، دارنده دو مدال نقره و برنز کشتی آزاد جهان و همچنین محمود اسماعیل‌پور، مربی سازنده کشتی‌گیرانی چون مهدی حاجی‌زاده، رضا یزدانی و... در غم از دست دادن مادر و همسرشان عزادار شده بودند، به تازگی عمو و برادرشان را نیز که از مربیان سازنده کشتی جویبار است، از دست داده‌اند.

 

گفتنی است، این مربی فقید عموی مسعود اسماعیل پور قهرمان کشتی ایران و برادر محمود اسماعیل پور از مربیان باسابقه و سازنده کشتی است. مسعود چندی قبل هم در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشسته بود.

تابناک مازندران، این ضایعه را به جامعه کشتی و خانواده اسماعیل پور تسلیت می گوید.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
روحش شاد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار