کد خبر: ۷۷۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱ 04 September 2019

رییس پلیس راه مازندران از محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 13 شهریور ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 16 شهریور ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

علیرضا قدمی با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفای آن حضرت، در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 13شهریور ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 16 شهریور ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: به همین منظور، تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت 6 صبح روز شنبه 16 شهریور ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر روز جمعه 15 شهریور ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 16 شهریور ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 عصر روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی گفت: تردد کلیه کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز چهارشنبه 13 شهریور ماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 14 و 15 شهریورماه از محور هراز ممنونع است.

وی افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 رز جمعه 15 شهریورماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 6 بعد ازظهر تا ساعت 24 همان روز از آب اسک به رودهن در محدوده مشاع یک طرفه می‌شود .

رییس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار