ایجاد منطقه آزاد مازندران توسط هیئت دولت تصویب شد
پس از آن که چندی پیش احمد حسین زادگان استاندار مازندران بحث منطقه آزاد در مازندران را مطرح کرد ، با پیگیری نماینده های مازندران این بحث روند رو به رشدی به خود گرفت و به تازگی ایجاد منطقه آزاد مازندران توسط هیئت دولت تصویب شد و این امیدواری برای مردم استان ایجاد شد که سه منطقه مناسب استان درهای منطقه آزاد را برای شهرشان باز ببینند .
کد خبر: ۷۷۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱ 04 September 2019

به گزارش تابناک مازندران، پس از آن که چندی پیش احمد حسین زادگان استاندار مازندران بحث منطقه آزاد در مازندران را مطرح کرد ، با پیگیری نماینده های مازندران این بحث روند رو به رشدی به خود گرفت و به تازگی ایجاد منطقه آزاد مازندران توسط هیئت دولت تصویب شد و این امیدواری برای مردم استان ایجاد شد که سه منطقه مناسب استان درهای منطقه آزاد را برای شهرشان گشاده می بینند .

بر اساس این گزارش، پس از پیگیری ها و طی روند اداری، حسین زادگان استاندار مازندران از تصویب ایجاد منطقه آزاد مازندران در سه لکه منفصل در هیئت دولت خبر داد.

منطقه آزاد مازندران به سرانجام رسید
 

بالاخره پیگیریها و پافشاری برخی نمایندگان مازندران منجر به دستور رئیس_مجلس به دکتر بانک رئیس دبیرخانه مناطق آزاد کشور برای سه نقطه ای شدن منطقه آزاد_تجاری_مازندران(نوشهر-امیرآباد-فریدونکنار)شد.

 با رایزنی های صورت گرفته توسط نمایندگان و تلاش استاندار مازندران طرح ایجاد منطقه آزاد در سه‌نقطه از مازندران ( نوشهر، بابلسروفریدونکنار و امیرآباد) که پیش از این در شورایعالی مناطق آزاد مصوب شده بود در هیات دولت نیز به تصویب رسید.

یکی از نماینده های مردم اظهار داشت :این طرح به همراه هشت نقطه دیگر در کشور برای تصویب نهایی به مجلس خواهد آمد و اگر مورد موافقت همکارانم قرار بگیرد کار تمام است و مردم مازندران از این امکان پس از سالها بهره مند خواهند شد.

 به هر روی ملاک استقرار وتوسعه و پویایی منطقه ازاد باید براساس کارکارشناسی واسناد مستدل و توجه به اینده محیط زیست منطقه وتراکم جمعیت وپتانسیل های جذب توریست وکارگر متخصص و راه وترابری وامنیت جاده ای وامنیت سود وبرگشت سرمایه درصورت مشارکت های سرمایه گذاری و ازهمه مواردمهمتر توجه مسئولین استانی به حکم بی طرفی وپیش داوری میباشد.....

 

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
یک بار عادلانه تصمیم گرفتند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
حالا برای خرید خودرو چکار باید بکنیم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
من متوجه نشدم ؛ آیا سراسر مازندران منطقه آزاد خواهد شد ؟
متشکرم.
تابناک مازندران: با سلام آره این طرح شامل کل مازندران است
سیاوش
|
United States
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
سرکاری نیس؟
سیاوش
|
United States
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
آیا واقعا این طرح به مجلس ارائه می شود یا دروغی برای انتقال اب به سمنان بود؟!
پایان مجلس این دوره نزدیک است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار