از بدو ورود سرمربی ایتالیایی تیم استقلال نام رحمان رضایی ستاره و ملی پوش سابق مازندرانی بر سر زبانها افتاد تا بخاطر دوستی با این مربی خارجی در کنار وی باشد اما...
کد خبر: ۷۷۷۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷ 02 September 2019

به گزارش تابناک مازندران، از بدو ورود سرمربی ایتالیایی تیم استقلال نام رحمان رضایی ستاره و ملی پوش سابق مازندرانی بر سر زبانها افتاد تا بخاطر دوستی با این مربی خارجی در کنار وی باشد اما...

بر اساس این گزارش، انتشار یک خبر نادرست از باشگاه استقلال درباره ماجرای انتخاب دستیار ایرانی باعث شد تا رحمان رضایی مدافع سابق تیم ملی ایران به این موضوع واکنش نشان دهد.
از زمان ورود آندره آ استراماچونی به فوتبال ایران و گرفتن هدایت استقلال نام رحمان رضایی مدافع سابق تیم ملی ایران که هفت سال در فوتبال ایتالیا فوتبال بازی کرده است شنیده می شد. این در حالی است که باشگاه استقلال گزینه های متفاوتی را برای مرد ایتالیایی در نظر گرفته بود اما گویا استراماچونی تاکیدش روی حضور رضایی بوده است. با این وجود امروز خبری از قول این باشگاه منتشر شد با این عنوان "رحمان رضایی نه! فقط دستیار استقلالی" موضوعی که واکنش بازیکن سابق تیم ملی و تیم های پروجا، مسینا و لیورنو را به همراه داشت.

رضایی در این ارتباط گفت:« قبل از هرچیز باید بگویم که احترام خاصی برای هواداران و باشگاه استقلال همیشه قائل بوده ام و خوشبختانه احترام متقابلی بین ما وجود دارد. اما با این وجود مجبور هستم یک مسایلی را بگویم.»

مدافع سابق تیم ملی ایران در ادامه افزود:« من سه هفته است نه به استراماچونی زنگ زده ام و نه اگر او زنگ بزند جوابش را خواهم داد. من کلا با او قطع ارتباط کردم.»

او اضافه کرد:« به خاطر رفاقتی که داشتیم مدیربرنامه های استراماچونی از من خواست که به او کمک کنم و من هم به خاطر این دوستی و برای اینکه او در فوتبال ایران موفق شود کمکش کردم.» او گفت:« امروز متاسفانه دیدم که یک رسانه مطلبی از قول باشگاه زده که رحمان رضایی نه! متاسفانه باید بگویم که باشگاه ضعف مدیریتی و نتیجه نگرفتن هایش را می خواهد با آوردن اسم من پنهان کند و این به نوعی پنهان شدن پشت اسم من است. این حرف ها برای این است که ذهن هواداران را از نتایج تیم و اتفاقاتی که افتاده منحرف کنند.»

رحمان رضایی همچنین گفت:« من می خواستم به استراماچونی کمک کنم که در استقلال موفق باشد. خوشبختانه در این مدت هواداران استقلال را هرجا دیدم به من احترام گذاشتند اما متاسفانه انگار برخی در باشگاه برای جبران ضعف های خودشان می خواهند از اسم من سواستفاده کنند و این کار اصلا برای من صورت خوشی ندارد. همانطور که گفتم منکر کمک به استراماچونی نیستم، علی خطیر و مدیربرنامه مربی ایتالیایی از من خواستد که او را کمک و راهنمایی کنم و من هم این کار را انجام دادم. او برای شناخت بازیکنان و جذب بازیکن از من کمک گرفت و من هم اطلاعات کافی را به او دادم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار