کد خبر: ۷۷۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ 25 August 2019

مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران گفت که سرپرستی این هیات تجاری را " الکسی استرلیکوف " معاون استاندار استان ساراتف بر عهده دارد.
اسرافیل امیری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، برنامه سفر این هیات تجاری را نشست با تجار و هیات های اقتصادی استان مازندران اعلام کرد و افزود که این دیدار عصر امروز در اتاق بازرگانی مازندران در ساری انجام خواهد شد.
وی دیدار با استاندار مازندران را از دیگر برنامه های سفر یک روزه این هیات تجاری روسی اعلام کرد.
استان ساراتف یکی از واحدهای فدرالی روسیه در جنوب غربی این کشور با جمعیت حدود دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفری است. میزان مبادلات ایران با این استان روسیه در سال ۲۰۱۷ حدود ۳۰ میلیون دلار اعلام شده است.
در یک سال گذشته این دومین سفر هیات تجاری استان ساراتف روسیه به استان مازندران است که به سرپرستی معاون استاندار این منطقه به شهر ساری برای دیدار با گروههای اقتصادی و تجاری این استان انجام می شود.
در اردیبهشت ماه سال گذشته نیز این هیات به سرپرستی معاون استاندار ساراتف به استان مازندران سفر کرد که چندین تفاهمنامه همکاری بین دو استان به امضاء رسید.
همچنین حدود دو ماه پیش نیز هیات تجاری از داغستان روسیه و سال گذشته نیز هیات تجاری از ولگاگراد به استان مازندران سفر کردند و سرای تجاری مازندران نیز بزودی در ولگاگراد روسیه راه اندازی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار