خبرآنلاین؛ از ساعت ١٨ امروز در ورزشگاه بنیان دیزل شهر تبریز تیم فوتبال ماشین سازی این شهر میزبان استقلال تهران بود. استقلالی ها در این بازی که اولین هدایت رسمی استراماچونی ایتالیایی محسوب می شد به دنبال شکستن طلسم شروع های بد خود در در دوره های گذشته بودند اما موفق به انجام چنین کاری نشدند و با گل دقیقه ٩٣ عطابک زارعی ١-٠ مقابل حریف شکست خوردند.

بازی با حملات بیشتر میزبان شروع شد. در همان دقایق ابتدایی فرید کریمی با فرار بین مدافعان میانی استقلال در موقعیت تک به تک با حسینی قرار گرفت که شوت او را این دروازه‌بان به خوبی دفع کرد. همچنین دقایقی بعد شوت آل‌کثیر را حسینی مهار کرد. 

در نیمه اول بعد از این چند حمله ماشین سازی، استقلالی ها نیز فرصت هایی روی دروازه حریف ایجاد کردند که هیچکدام منجر به باز شدن دروازه نشد. 

در نیمه دوم باز هم این ماشین سازی بود که یک موقعیت خطرناک زودهنگام روی دروازه استقلال ایجاد کرد. ارسال نریمان‌جهان از میانه زمین برای ایجاد حمله نزدیک بود وارد دروازه استقلال شود که واکنش خوب حسینی منجر به اعلام کرنر برای ماشین‌سازی شد.

در ادامه چند شوت از پشت محوطه جریمه و سعی در ایجاد موقعیت برای شیخ دیاباته و مرتضی تبریزی بیشتر از هر چیزی در دستور کار شاگردان استراماچونی قرار گرفت که البته هیچکدام منجر به باز شدن دروازه حامد لک نشد. 

در اواخر بازی و در حالیکه همه چیز رو به پایان بود، یک خطای پشت محوطه از محمد دانشگر باعث شد که او از زمین بازی اخراج شود. در ادامه وضعیت برای استقلال بدتر هم شد و ضربه عطابک زارعی از روی ضربه ایستگاهی وارد دروازه حسینی شد تا استقلال با استراماچونی هم فصل را با باخت شروع کند.

 

آخرین اخبار روز ایران و جهان 

 

 

 
این مطالب را از دست ندهید

مطالب پیشنهادی

اگه دوسش داری بهش رای بده و هدیه ویژه بگیر

اگه دوسش داری بهش رای بده و هدیه ویژه بگیر