مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد:
در این بازدید ها نشست های هم اندیشی بین اهالی رسانه استان های شمالی نیز برگزار می شود. ضمنا این دیدارها با محوریت اعضای هیات مدیره خانه های مطبوعات استان های شمالی انجام می شود.
کد خبر: ۷۷۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷ 22 August 2019

به گزارش تابناک مازندران. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: با برنامه ریزی اتحادیه خانه های مطبوعات شمال که دفتر آن در مازندران است خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استانهای گیلان و گلستان از پروژه های عمرانی مازندران بازدید می کنند.
عباس زارع اظهار داشت: برنامه بازدید اعضای خانه مطبوعات استانهای شمالی از پروژ های عمرانی و خدمات دولت در شمال کشور از سوی خانه مطبوعات برنامه ریزی و اجرا می گردد.
وی ادامه داد: ابتدا 11 شهریور ماه سالجاری تعداد 20 نفر از خبرنگاران اعضای خانه مطبوعات استان گیلان از پروژه ها و اقدامات دولت در استان مازندران و شهرستانهای غرب مازندران بازدید می کنند.
زارع بیان داشت: خبرنگاران استان گیلان در هر شهرستان غرب استان با فرماندار آن شهرستان و یکی از معاونین استاندار مازندران دیدار و در آخرین روز بازدید نشستی با استاندار مازندران خواهند داشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران بیان داشت: 20 نفر از خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان گلستان نیز 14 مهرماه از پروژه های عمرانی خدمات دولت و مراکز گردشگری شرق استان مازندران بازدید خواهند داشت.
وی بیان داشت: خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان گلستان نیز در هر یک از شهرستانهای شرق استان مازندران با فرماندار آن شهرستان و یکی از معاونین استاندار مازندران دیدار و در آخرین روز بازدید نشستی با استاندار مازندران خواهند داشت.
زارع اذعان داشت: 20 نفر از اعضای خانه مطبوعات شهرستان های غرب استان مازندران و20 نفر از اعضای خانه مطبوعات شهرستان های شرق استان مازندران به ترتیب به استان های گیلان و گلستان اعزام تا بازدیدی از خدمات دولت و مراکز گردشگری آن استانها داشته باشند.
وی گفت: در این بازدید ها نشست های هم اندیشی بین اهالی رسانه استان های شمالی نیز برگزار می شود.
زارع همچنین تصریح کرد: این بازدید ها با محوریت اعضای هیات مدیره خانه های مطبوعات استان های شمالی انجام می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران بیان داشت: خانه مطبوعات استان مازندران در گام بعدی چنین برنامه ای با استانهای دیگر کشور نیز برگزار خواهد کرد.
وی در پایان گفت: با هماهنگی اتحادیه خانه های مطبوعات شمال هیات مدیره خانه های مطبوعات استانهای مازندران ، گلستان و گیلان با آقای دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه دیدار خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار