سلطانی فر گفت: مازندران یکی از قطب های بزرگ ورزش است به طوری که جویبار قطب کشتی جهان محسوب می شود.
کد خبر: ۷۷۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ 22 August 2019

سلطانی فر گفت: مازندران یکی از قطب های بزرگ ورزش است به طوری که جویبار قطب کشتی جهان محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مسعود سلطانی فر در آیین بهره برداری از پروژه های ورزشی شهرستان نوشهر با حضور معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: تعداد زیادی از پروژه های ورزشی در کشور با عنایت و حمایت های مقام معظم رهبری انجام می شود و توجه ویژه ای به حوزه ورزش دارند و در طول یکسال گذشته مقام معظم رهبری چندین مرتبه برای موفقیت های ورزشکاران، پیام داده اند و آنان را به حضور پذیرفته اند.

وی ادامه داد: پروژه ورزشگاه شهدای نوشهر با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریالی امروز به بهره برداری رسیده است.

سلطانی فر بیان داشت: سال قبل موفقیت چشمگیری در جام جهانی فوتبال داشتیم و در مسابقات جهانی، پاراآسیایی و غیره موفقیت هایی کسب کردیم .

وزیر ورزش و جوانان گفت: برای اولین بار شطرنج باز ۱۲ ساله ایرانی جزو شطرنج بازان جهان قرار گرفت و توفیق های زیادی در حوزه ورزش کسب کردیم.

وی گفت: همه تلاش این است که سهمیه بیشتری برای المپیک ۲۰۲۰ که در توکیو بزگزار می شود کسب کنیم.

سلطانی فر بیان داشت: تیم والیبال با وجود اینکه رتبه پنجم در مرحله دوم کسب کرد اما والیبال ایران جزو والیبال های رده بالای جهان است و در وزنه برداری، بسکتبال و غیره نیز شمار زیادی از ورزشکاران ملی، مازندرانی هستند.

وی با اظهار اینکه مازندران دارای یک تیم با نام نساجی در لیگ برتر فوتبال است گفت: مازندران زمانی دارای دو تیم در لیگ برتر بود و این نشان می دهد که مازندران نیازمند توجه ویژه است.

وزیر ورزش و جوانان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه های ورزشی مازندران را بیش از ۲۱۰ میلیارد تومان بیان کرد و اذعان داشت: ۱۱ سالن شش هزار نفره نیمه کاره در کشور وجود دارد و تا پایان سال سه پروژه تکمیل می شود و تا پایان دولت تمام این پروژه به پایان می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار