شهروندان مازندرانی در ماه پیش رو با شماره گیری ۱۱۱ از طریق این سامانه می توانند درخواست ها و مطالبات خود را با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر کل بیمه سلامت، شهردار نکا، فرماندار رامسر، شهردار بابلسر، معاون استاندار و فرمانده ویژه تنکابن، مدیر امور شعب بانک ملت، مدیر کل بانوان و خانواده استانداری، مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بابل در میان بگذارند.
کد خبر: ۷۷۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ 21 August 2019

شهروندان مازندرانی در ماه پیش رو با شماره گیری ۱۱۱ از طریق این سامانه می توانند درخواست ها و مطالبات خود را با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر کل بیمه سلامت، شهردار نکا، فرماندار رامسر، شهردار بابلسر، معاون استاندار و فرمانده ویژه تنکابن، مدیر امور شعب بانک ملت، مدیر کل بانوان و خانواده استانداری، مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بابل در میان بگذارند.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : سامانه سامد به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان است که براساس برنامه تعریف شده مدیران در ساعات مشخص در این مرکز حضور می یابند.

عزت الله هاشم زاده افزود : مدیران با حضور در ساختمان سامد به تماس های تلفنی مردم به این سامانه الکترونیکی پاسخ می دهند و امکان ارتباط مستقیم مردم از این طریق با مدیران فراهم می شود .

وی با اشاره به اینکه برنامه حضور مدیران در مرکز ارتباط مردم و دولت (سامد ) مازندران ماهانه بسته می شود ، ادامه داد : برای شهریور امسال ۱۰ نفر از مدیران کلی استان ، فرمانداران و شهرداران پای تلفن پاسخگویی به مردم می نشینند .

به گفته مدیر کل مدیریت عملکرد استانداری مازندراندر این ارتباط تلفنی مسائل و مشکلات، پیشنهادها، انتقادات و شکایات مردمی در حوزه های مختلف کاری مدیران مربوطه از سوی شهروندان مطرح و متناسب با درخواست های مختلف و قابلیت رسیدگی به آنها دستور لازم صادر می شود .
وی افزود: همچنین در پایان این تماس های تلفنی به هریک از تماس گیرندگان یک کد رهگیری از طریق سامانه اختصاص یافت تا بتوانند درخواست خود را در مراحل بعدی پیگیری کنند.

هاشم زاده در خصوص چیدمان برنامه حضور مدیران در مرکز سامد هم توضیح داد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته هر یک از مدیران سالی یک بار در این مرکز حاضر می شوند و پاسخگوی مشکلات و مسائل مردم هستند .
سامد سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت به شماره ۱۱۱ است که شهروندان می توانند از طریق آن مسایل، مشکلات و درخواست های خود را به گوش مدیران و مسئولان برسانند و از طریق کد رهگیری دریافت شده آنها را پیگیری کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار