کد خبر: ۷۷۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴ 20 August 2019

به گزارش مدال، تیم فوتبال نساجی مازندران که این روزها تمرینات خود را در کمپ ورزشی راه‌آهن تهران پیگیری می‌کند، در حالی باید روز پنجشنبه در هفته نخست لیگ برتر به مصاف گل‌گهر سیرجان برود که هنوز مشکل ثبت قرارداد بازیکنانش حل نشده است.

باشگاه نساجی که پس از یک رفت و برگشت،‌ دوباره مالکیت آن به فرهاد صنیعی‌فر و رضا حدادیان واگذار شده است، به دلیل مشکلات مالی و بدهی‌های خود هنوز نتوانسته مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش را از کمیته تعیین وضعیت دریافت کند و به همین دلیل هم حضور این بازیکنان در دیدار هفته اول مقابل گل‌گهر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، موضوعی که به شدت باعث ناراحتی کادرفنی و اعضای تیم قائمشهری شده است.

از همین رو پس از مشکلات به وجود آمده،‌ فرهاد کوچک‌زاده، سرپرست تیم نساجی چند روزی است در تمرینات تیم نساجی غیبت دارد و گفته می‌شود به دلیل مشکلات مالی از سمت خود کناره‌گیری کرده است. علاوه بر کوچک‌زاده، چند بازیکن دیگر نساجی نیز به دلیل عدم پرداخت بدهی‌های معوقه و بلاتکلیفی‌های موجود، سرنوشت مبهمی برای حضور در این تیم دارند. در هر صورت با توجه به این اتفاقات باید دید در روزهای آینده باشگاه نساجی می‌تواند با جلب رضایت طلبکاران مجوز ثبت قرارداد بازیکنانش را بگیرد یا اتفاق دیگری رخ خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار