سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: روز پنجشنبه که بازی‌های لیگ برتر شروع می‌شود جایی برای آزمون و خطا نیست.
کد خبر: ۷۷۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸ 16 August 2019

 محمد رضا مهاجری سرمربی تیم نساجی مازندران پس از اتمام آخرین بازی تدارکاتی تیمش مقابل شهدای بابلسر عنوان کرد: به علت بازی سختی که با سپاهان داشتیم در این بازی مقابل شهدای بابلسر استراحت کافی نداشتیم. برخی از بازیکنان ساعت ۲ یا ۳ شب به قائمشهر رسیدند، اما دوست داشتند جو ورزشگاه وطنی با حضور تماشاگران و زمین مصنوعی را کاملا تجربه کنند.
مهاجری در ادامه عنوان کرد: می‌خواستیم به جوان‌ها میدان بدهیم تا تجربه بازی کردن پیدا کنند. در این بازی‌ها بدون در نظر گرفتن برد یا باخت می‌خواستیم آزمون و خطا کنیم و تجربه به دست آوریم. روز پنجشنبه که بازی‌های لیگ برتر شروع می‌شود جایی برای آزمون و خطا نیست. امیدوارم با قدرت کار را ادامه بدهیم.
تاکتیکم در بازی امروز جواب داد

او همچنین در مورد تاکتیک به کار برده‌اش در این بازی عنوان کرد: سیاست کار من این است که ۲ هافبک کناری تیمم را در حمله اضافه کنم که به بحث تاکتیکی‌ام مربوط می‌شود و امروز جوان‌های تیم در این پست خوب بازی کردند.
چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی نیاز به نگهداری دارد

او ادامه داد: چمن مصنوعی هم نیاز به نگهداری دارد. این که بخواهیم همینطوری بازی بگذاریم و از زمین استفاده کنیم کیفیت آن را پایین می‌آوریم. چمن نیاز دارد هفته‌ای ۲ بار حداقل ترمیم شود تا سرعت بازی را نگیرد. بر فرض مثال در بازی امروز سرعت بازی ما سر این موضوع نسبت به بازی‌های پیشین کمتر شد.
انتظارات از عباس زاده بالاتر است

سرمربی تیم نساجی در مورد شائبه درگیری لفظی‌اش با محمد عباس‌زاده کاپیتان این تیم گفت: محمد عباس زاده کاپیتان و بزرگ تیم نساجی است. انتظار ما از کاپیتان باید بالاتر باشد. با احترام به همه، اما اولویت اول من نساجی است. منظور من تنها محمد عباس زاده نیست و همه تیم را مخاطب قرار می‌دهم. این یک سوء تفاهم است و نباید بحث‌هایی که با عباس‌زاده داشتم به بیرون درز می‌کرد.
اگر امکانات نساجی بهتر شود با سر برای این تیم می‌دوم

وی افزود: من بر این باورم نساجی باید در قائمشهر بازی بیشتری انجام دهد و تمرین کند. سال‌های پیش هم این حرفم را تکرار کردم. من خودم تیمم را بدون هیچ امکانات چشمگیری به اینجا آوردم تا تمرین کند. اگر بنا است نساجی بزرگ شود باید امکانات درست شود تا بازیکنان آرامش پیدا کند. امکانات درست شود من برای این تیم با سر می‌دوم. من از این آب و خاکم و به خانواده خود و همسرم نزدیک هستم و می‌توانم اینجا زندگی کنم. همچنین امید دارم شرایط بهتر شود. همانطور که قبلا گفتم در تهران این تعلق خاطر را ندارم.
هواداران نساجی در فوتبال استثنا هستند

وی همچنین در مورد هواداران پرشمار تیم نساجی بیان کرد: هواداران قائمشهر انکار ناپذیر و استثنا هستند حالا چه من اینجا باشم یا نه همیشه هم این حرف را در مورد آن‌ها زده ام.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار