«آرمین جنیدی» از دانش آموزاناهدای کارت پرستار افتخاری به دانش آموز دادرس بردسکنی در فریدونکنار دادرس این شهرستان، در سفر به شهر ساحلی فریدونکنار پس از مواجه با فردی که در دریا در حال غرق شدن بود، بلافاصله با همکاری برادر و شخصی دیگر، مصدوم را از آب بیرون کشید.
کد خبر: ۷۷۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ 16 August 2019

دادرس بردسکنی جان یک نفر را در شهر ساحلی فریدونکنار نجات داد و در پی این اقدام کارت پرستار افتخاری بیمارستان این شهر به او اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن گفت: «آرمین جنیدی» از دانش آموزاناهدای کارت پرستار افتخاری به دانش آموز دادرس بردسکنی در فریدونکنار دادرس این شهرستان، در سفر به شهر ساحلی فریدونکنار پس از مواجه با فردی که در دریا در حال غرق شدن بود، بلافاصله با همکاری برادر و شخصی دیگر، مصدوم را از آب بیرون کشید.

محمدرضا مرندی افزود: این دانش آموز با اطلاع از برنگشتن علائم حیاتی مصدوم، بلافاصله cpr را شروع و پس از مشاهده بازگشت علائم حیاتی، وی را به همراه عوامل اورژانس و غریق نجات به بیمارستان منتقل ‌کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه cpr انجام شده، به تایید رئیس بیمارستان فریدونکنار، توام با موفقیت بوده و موجب نجات جان مصدوم شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن گفت: رئیس بیمارستان فریدونکنار هم بابت قدردانی از این اقدام خداپسندانه یک فقره کارت پرستار افتخاری به این دانش آموز دادرس بردسکنی اهدا کرد.

تیم دادرس پسران بردسکن در مسابقات آمادگی خراسان رضوی مقام دوم را نیز کسب کرده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار