میزان هوای فردا در شهرهای کشور
اداره کل هواشناسی وضعیت جوی تا آخر هفته استان و کشور را پیش بینی کرد . این وضعیت فردا (۲۶ مرداد) در برخی نقاط کرمانشاه، لرستان، غرب آذربایجان‌غربی، جنوب کردستان، شمال ایلام، جنوب فارس، غرب هرمزگان و بعد ازظهر یکشنبه (۲۷ مرداد) در جنوب فارس، ارتفاعات استان‌های کردستان و کرمانشاه و ارتفاعات البرز مرکزی در غرب استان‌های مازندران و تهران پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۷۷۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ 16 August 2019

به گزارش تابناک مازندران، اداره کل هواشناسی وضعیت جوی چند روز آینده استان را پیش بینی کرد .

بر اساس این گزارش، این وضعیت فردا (۲۶ مرداد) در برخی نقاط کرمانشاه، لرستان، غرب آذربایجان‌غربی، جنوب کردستان، شمال ایلام، جنوب فارس، غرب هرمزگان و بعد ازظهر یکشنبه (۲۷ مرداد) در جنوب فارس، ارتفاعات استان‌های کردستان و کرمانشاه و ارتفاعات البرز مرکزی در غرب استان‌های مازندران و تهران پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی این هفته مازندران و کشور +تصاویر
 

تا دوشنبه در اغلب مناطق کشور آسمانی آفتابی و جوی آرام خواهیم داشت.
طی سه روز آینده برای ساعت بعد از ظهر در استان‌های آذربایجان غربی لرستان کرمانشاه جنوب کردستان و جنوب فارس رشد ابر و رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.
طی دو روز آینده وزش باد شدید در استان‌های سیستان و بلوچستان به ویژه در منطقه زابل و شرق کرمان در بعضی ساعات همراه با گرد و خاک ادامه خواهد داشت.

بر اساس آخرین خروجی مدل های هواشناسی در ساعات بعد ازظهر و اوایل (26 مرداد) در برخی نقاط چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، غرب و جنوب استان‌های اصفهان و فارس، ارتفاعات البرز مرکزی در غرب استان‌های مازندران و تهران بخش‌هایی از استان‌های لرستان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، آذربایجان غربی، ارتفاعات شمال خوزستان، جنوب کرمان، غرب و شمال هرمزگان رشد ابر و رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و در بعضی ساعات گرد و خاک پیش بینی می شود.

وضعیت جوی این هفته مازندران و کشور +تصاویر
 

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا و پس فردا (۲۶ و ۲۷ مرداد) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات وزش باد با حداکثر دمای ۳۶ و حداقل دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار