در جویبار هستیم. پشت دانشگاه آزاد این شهرستان، شرکت «روماک» در قطعه زمین وسیعی خودنمایی می‌کند. «روماک» مراحل پایانی فاز نخست خود را پشت سر می گذارد و قرار است، به تدریج فازهای دوم وسوم نیز تاسیس شود.
کد خبر: ۷۷۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰ 12 August 2019

 روماک» مجتمعی است که همه‌ی امکانات، تاسیسات و تجهیزات لازم را برای آماده سازی، نگه‌داری، و بازاریابی محصولات کشاورزی برای تنظیم بازار داخلی، نیز توزیع مدرن و علمی محصولات کشاورزی و تسهیل صادرات را به طور یکپارچه فراهم می کند. قرار بود این مرکز با هزینه ای با اعتباری حدود 70 تا 80 میلیارد تومان به پایان برسد، ولی اکنون هزینه‌ها به 220 میلیارد تومان رسیده است. فاز نخست پروژه روماک مراحل نهایی کار را می گذراند و اگر مشکلات تحریم و مسایل مربوط به تامین ارز و منابع مالی و برخی زیرساخت‌ها نبود، مدت‌ها قبل کارش را آغاز کرده بود.

 مازندنومه، سرویس اقتصادی: موهای جوگندمی‌اش از میان‌سالی‌اش خبر می دهد. اهل آمل است و بازرگان و کارآفرینی باتجربه.

حرف که می‌زند متوجه می‌شوی به کارش تسلط دارد، پیچ و خم کار را می‌داند و به روز است.

«خلیل قلی‌زاده» بازرگانی بین المللی است و با رفت‌وآمد به بسیاری از کشورها، حالا شناخته‌شده و بنام است.

31 سال پیش شرکت «رویش» را در زمینه‌ی باغبانی بنا نهاد و 25 سال است که به عنوان پیمانکار وزارت کشاورزی ایران و سایر شرکت‌های خصوصی، در زمینه‌ی تولید نهال و انواع نشا و گیاهان دارویی و زینتی، با بالاترین کیفیت و استاندارد فعالیت می‌کند.

«رویش» که در سرخرود و آمل قرار دارد، چندین‌بار تولیدکننده برتر و نمونه‌ی ملی در زمینه‌ی گیاهان دارویی و محصولات گلخانه‌ای و مشتری برتر بانک کشاورزی و کارآفرین نمونه شد.

پرورش انواع گیاهان دارویی در مزارع و گلخانه‌ها، پرورش گل‌ها، گیاهان تزیینی و سبزیجات، ساخت گلخانه‌های مدرن و طراحی و اجرای فضای سبز و صادرات و بازاریابی بین المللی گل و محصولات کشاورزی عمده‌ترین فعالیت‌های «خلیل قلی‌زاده» در شرکت رویش است.

پس از موفقیت های «رویش»، این کارآفرین به سراغ ساخت و گشایش پروژه ای کم‌نظیر در ایران رفت: «پروژه‌ی مرکز لجستیک و پایانه‌ی صادرات محصولات کشاورزی» در قالب شرکت «روماک‌گستر پارس.»

*از رویش تا روماک

در جویبار هستیم. پشت دانشگاه آزاد این شهرستان، شرکت «روماک» در قطعه زمین وسیعی خودنمایی می‌کند. «روماک» مراحل پایانی فاز نخست خود را پشت سر می گذارد و قرار است، به تدریج فازهای دوم وسوم نیز تاسیس شود.

در کاتالوگی که روی میز قرار دارد، نوشته شده: «این مجتمع همه‌ی امکانات، تاسیسات و تجهیزات لازم را برای آماده سازی، نگه‌داری، و بازاریابی محصولات کشاورزی برای تنظیم بازار داخلی، نیز توزیع مدرن و علمی محصولات کشاورزی و تسهیل صادرات را به طور یکپارچه فراهم می کند.»...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار