پرسپولیس به دلیل پرتاب اشیا محترقه، استفاده از لیزر و شعارهای موهن و تحریک تماشاگران تیم مقابل به پرداخت ۱,۰۰۰.۰۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین تماشاگران این تیم از حضور در یک مسابقه از همراهی تیم خود محروم هستند. (این محرومیت به صورت تعلیقی به مدت ۶ ماه است)
کد خبر: ۷۷۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ 11 August 2019

حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان و جنجال روی سکوها در نهایت با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و محرومیت دو باشگاه، بازیکنان و مربیان همراه شده بود.

در بخشی از احکام، باشگاه پرسپولیس طبق آنچه که در سایت فدراسیون فوتبال آمده بود: به دلیل پرتاب اشیا محترقه، استفاده از لیزر و شعارهای موهن و تحریک تماشاگران تیم مقابل به پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.همچنین تماشاگران این تیم از حضور در یک مسابقه از همراهی تیم خود محروم هستند. گفتنی است، این رای قابل تجدید نظر است.

 این حکم به منزله محرومیت پرسپولیس از انجام بازی افتتاحیه لیگ در فصل نوزدهم بدون حضور هوادارانش بود. اما در اتفاقی عجیب بعد از اینکه سایت پرسپولیس دقایقی پیش روی خروجی خود خبری مبنی بر تعلیقی بودن این حکم آورده بود و مدعی شد که هوادارانش قادر خواهند بود در بازی با پارس جنوبی جم در استادیوم حضور یابند، مراجعه مجدد به سایت فدراسیون فوتبال و کلیک روی خبر قبلی در خصوص این حکم، نشان از ادیت عجیبی می‌داد؛ در حکمی که مشخص است ادیت شده و در این زمینه روی صفحه قرار گرفته، آمده است: پرسپولیس به دلیل پرتاب اشیا محترقه، استفاده از لیزر و شعارهای موهن و تحریک تماشاگران تیم مقابل به پرداخت ۱,۰۰۰.۰۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین تماشاگران این تیم از حضور در یک مسابقه از همراهی تیم خود محروم هستند. (این محرومیت به صورت تعلیقی به مدت ۶ ماه است)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار