فرمانده انتظامی استان از کشف هزارو 100 دستگاه تولید ارز دیجیتال"بیت کوین" و متعلقات کامل آن در شهرستان بابلسر خبر داد.
کد خبر: ۷۷۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ 11 August 2019

به گزارش تابناک مازندران، سردار"سیدمحمود میرفیضی" گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اولویت های ماموریتی فرماندهی انتظامی استان در سال جدید، در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این طرح، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از مخلان امنیت اقتصادی و کشف مزرعه بیت کوین در آن شهرستان شدند.
سردار میرفیضی، تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان بابلسر متهم را که با مقاصد سودجویانه اقدام به نصب دستگاه های تولید ارز دیجیتال بیت کوین در یکی از یک واحد های صنعتی این شهرستان کرده بودند، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
وی از کشف هزارو 100 دستگاه ماینر قاچاق به همراه متعلقات آن در بازدید از محل خبر داد و اظهار داشت: برابر نظر کارشناسان ارزش تجهیزات کشف شده بالغ بر 200 میلیارد ریال برآورد شده است.
این مقام انتظامی، تاکید مقام معظم رهبری در شعار سال بر رونق تولید را فرصت مغتنمی برای پیشرفت و توسعه کشور عنوان کرد و گفت: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاری داخلی است.
فرمانده انتظامی استان مازندران پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار