سرپرست دانشگاه مازندران گفت: دانشگاه مازندران جز ۹ درصد دانشگاه های برتر جهان قرار دارد.
کد خبر: ۷۷۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷ 10 August 2019

به گزارش تابناک مازندران، دکتر کوروش نوذری که در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه مازندران در بابلسر سخن می گفت اظهارداشت: دانشگاه مازندران جزو ۹ درصد دانشگاه های برتر جهان است و امروزه رتبه دانشگاه مازندران در بین بیش از ۲۰ هزار دانشگاه در جهان که مورد پایش و مطالعه قرار گرفته اند به هزار و ۷۷۶ رسید.
نوذری افزود: ارتباطات بین دانشگاه و رسانه ها در این دوره از دوره های قبل حساس تر است و دانشگاهی که در تعامل اصحاب رسانه نباشد توفیقی کسب نخواهد کرد.
سرپرست دانشگاه مازندران با تاکید بر شناسایی پتانسیل های دانشگاه به جامعه، معرفی این ظرفیت ها را از مجاری رسانه ها دانست و بیان کرد: پس از شناسایی توانمندی ها، صنایع و واحدهای تولیدی برای حل علمی دغدغه ها باید با دانشگاه ها تعامل داشته باشند.
دکتر نوذری گفت: ۴ نفر از دانشمندان دانشگاه مازندران جزو یک درصد دانشمندان برتر جهان و ۴۵ نفر از اعضای هیئت علمی نیز در جمع استادان برتر کشور قرار گرفته اند.
وی شمار دانشجویان دانشگاه مازندران را ۱۱ هزار نفر اعلام کرد و افزود: ۹۰۰ نفر در دوره دکتری و تعدادی در دوره پسادکترا در حال آموزش هستند.
نوذری رتبه کشوری دانشگاه مازندران را ۳۰ اعلام کرد و گفت: در بین دانشگاه های جامع نیز، دانشگاه مازندران جزو ۱۰ دانشگاه برتر قرار دارد.
به گفته او؛ ۱۲۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه مازندران تحصیل می کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار