ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس و رئیس مجمع نمایندگان مازندران اعتقاد دارد که علت اصلی عقب افتادگی فریدونکنار به دلیل اختلافات و عدم پیگیری مسئولین فریدونکنار میباشد .
کد خبر: ۷۷۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ 10 August 2019

به گزارش تابناک مازندران، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس گفت: تمام عقب افتادگی‌های فریدونکنار به دلیل اختلافات موجود است که روزی بر سر انتخاب شهردار این موضوع وجود داشت و هم‌اکنون هم به خاطر مسائل دیگر که جای بسی تاسف است.

بر اساس این گزارش، ولی‌الله نانواکناری در دیدار با جمعی از خبرنگاران فریدونکنار که به مناسبت هفته رسانه برگزار شد اظهار کرد: خواندن و آگاهی بخشیدن بالاترین مسئولیت در بشریت است و البته این موضوع فارغ از نگاه سیاسی است.

وی خاطرنشان کرد: رسالت اصحاب قلم ایجاد همدلی، همزبانی و همراهی در جامعه است چراکه این سه موضوع موجب رشد و پیشرفت می‌شود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس تصریح کرد: تمام عقب افتادگی‌های فریدونکنار به دلیل اختلافات موجود است که روزی بر سر انتخاب شهردار این موضوع وجود داشت و هم‌اکنون هم به خاطر مسائل دیگر که جای بسی تاسف است.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه برخی از افراد وظایف نماینده مجلس را اشتباه برداشت می‌کنند گفت: برای موضوعات مختلف انصاف این است که وظایف هر یک از افراد و دستگاه‌ها به درستی مدنظر قرار گیرد و آن وقت قضاوت کنیم که چه کسانی در یک پروژه کارها را پیگیری یا کوتاهی کردند و عدم به اتمام رسیدن پروژه ها و عقب افتادگی فریدونکنار به دلیل عدم پیگیری و رسیدگی مسئولان مربوطه در فریدونکنار میباشد.

نانواکناری با بیان اینکه قلم در روند کار مسئولان تاثیرگذار است، یادآور شد: قلم می‌تواند انگیزه و تحرک را در مدیران ایجاد کند و عاملی باشد در پیشبرد اهداف.

وی تاکید کرد: برخی افراد فکر می‌کنند که انتقاد موجب عدم همدلی و همراهی می‌شود درصورتی که این حرف درستی نیست و گفتن و انتقاد کردن موجب پیشرفت است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار با اشاره تلویحی به اختلافات موجود در شورای شهر فریدونکنار اظهار کرد: خبرنگاران باید از این اتفاقات گله‌مند باشند و حرف‌های خود را به صورت دلنشین مطرح کنند تا افرادی که به دنبال ایجاد اختلاف هستند از این کارها دست بکشند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خاطرنشان کرد: اگر نقطه ضعفی از سوی من هم وجود دارد باید با نیت خیرخواهانه تذکر داده شود که این آگاهی بخشی می‌تواند در رفع نواقص و اجرایی کردن اقدامات تاثیرگذار باشد.

نانواکناری با بیان اینکه بسیاری از مشکلات موجود فریدونکنار به خاطر ضعف شهرستانی است، تصریح کرد: پروژه کلینیک بیمارستان با رایزنی زیاد در سطح وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ساخته شد اما مشکلاتی بین بیمارستان و شبکه بهداشت وجود دارد که باید از سوی مدیران شهرستانی این موارد برطرف شود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار افزود: درحالی که حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه کمربندی اختصاص پیدا کرد و با وزیر مربوطه ارتباط برقرار شد، مدیرکل را عوض کردیم و بسیاری از اقدامات دیگر اما متاسفانه به خاطر انتخاب پیمانکار و عدم پیگیری به طول انجامید.

وی نقش خبرنگاران را در آگاه‌سازی مردم نسبت به مسائل شهری مهم ارزیابی کرد و گفت: خبرنگاران باید مطالبه مشکلات مردم را از مسئولان داشته باشند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران اظهار کرد: درحالی که مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای ساختمان اداره ارشاد تخصیص پیدا کرد اما اخیرا متوجه شدیم که کار متوقف شده؛ آیا بنده باید پیگیر این کارها باشم یا اینکه مدیران دستگاه‌ها؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار