تابناک مرکزی - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با انتشار پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، این روز را به همه خبرنگاران به‌ویژه خبرنگاران حوزه سلامت استان مرکزی تبریک گفت
کد خبر: ۷۷۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰ 08 August 2019
پیام تبریک دکتر سید محمد جمالیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش تابناک مرکزی  در متن این پیام آمده است:

"ن و َالْقَلَمِ و َمَا یَسْطُرُونَ" سوگند به قلم و آنچه می‌نگارد. (قلم/ ۱)

️فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه "روز خبرنگار" یادآور زحمات و تلاش‌های انسان‌های بزرگی می‌باشد  که قلب تپنده و چشمان همیشه بیدار جامعه هستند و با نشر اخبار و اطلاعات صحیح، زمینه رشد پندار‌های مردم را فراهم می‏‌کنند و رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم‌های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می‌آورند.
امیدواریم در روز‌های پیش رو شاهد روز‌های پر کارتر و پر خبر‌تر برای خبرنگاران حوزه بهداشت و درمان استان مرکزی باشیم و خبر هایتان پر باشد از امید و شوق برای هم استانی هایمان در بحث سلامت، پر از عشق و پر از روز‌های آرام و مملو از آسایش و  امروز را به تک تک شما خبرنگاران حوزه سلامت استان مرکزی تبریک عرض می‌نماییم ...
و خدا قوت عرض می‌کنیم برای یک سال تلاش در این حوزه، که به راستی امسال با حمایت شما عزیزان پروژه ملی بیمارستان ولیعصر اراک را ۶۵ درصد به پیش بردیم و قلم زدید این خبر مسرت بخش را و به امید خدا و تلاش و حمایت‌های همه مسئولین استان در اوایل سال ۹۹ این هدیه ارزشمند را به مردم و همه هم استانی هایمان تقدیم خواهیم کرد.
امسال قلم زدید آغاز ساخت فاز سوم پروژه بیمارستانی آیت الله خوانساری اراک را و قلم زدید طرح بسیج ملی کنترل فشار خون را و مردم استان را از این کار بزرگ و شایسته آگاه نمودید.
️امسال قلم زدید اقدامات انجام شده در پروژه بیمارستان تخصصی زنان و زایمان اراک و بیمارستان سوانح و سوختگی را، قلم زدید اخبار و رویداد‌های هفته سلامت امسال را که هدفی جز پوشش همگانی سلامت با مراقبت‌های بهداشتی اولیه برای همه مردم نداشت و قلم زدید و نوشتید همه حوادث و اتفاقات خوب و بد حوزه بهداشت و درمان استان را تا آگاه سازدید شهروندان را از آنچه که می‌گذرد و مسئولین را در راستای جلب حمایت و کمک در جهت افزایش سلامت جامعه و دسترسی آسان مردم به خدمات سلامت محور.
بی شک خبرنگار، چشم بینای جامعه است که با دیدن کاستی‌ها و مشکلات، پژواک صدای جامعه می‌شود و می‌تواند با ابزار قدرتمند «پرسشگری» نقش موثر خود را در تحقق عدالت اجتماعی ایفا کند. فعالان رسانه‌ای به نمایندگی از افکار عمومی، مطالبه‌گران شفافیت هستند و از این‌رو، در ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد نقشی بی‌بدیل دارند. به طوری که رسانه‌ها در دنیای امروز به عنوان یکی از بازو‌های مبارزه با فساد شناخته می‌شوند.
اینجانب بر خود لازم میدانم، روز خبرنگار را خدمت تمامی خبرنگاران دلسوز، زحمت کش و پر تلاش استان مرکزی به خصوص فعالان این عرصه در حوزه سلامت، که مسئولیت سنگینی را در ارتقاء سطح بهداشت، درمان و آموزش و افزایش سواد سلامت مردم این استان ایفا می‌نمایند را تبریک عرض می‌نمایم و بر کسی پوشیده نیست که تلاش‌های شماست که مسیر پر تلاطم این هدف بزرگ در دولت تدبیر و امید را هموار می‌نماید، امیدوارم در این برهه از زمان که سلامت به اولویت اصلی دولت تدبیر و امید تبدیل شده است با همراهی و همدلی شما عزیزان در سال «رونق تولید»  بتوانیم سبب ارتقاء سلامت در کشور و استان باشیم.

دکتر سید محمد جمالیان
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی
 ۱۷ مردادماه ۱۳۹۸
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار