«ما اخیرا به بیت رهبری نامه دادیم تا پرونده را سریع‌تر پیگیری کنیم. بیت رهبری هم خیلی به ما لطف داشت و حتی از آن‌جا تماس گرفتند و از شرایط دقیق را از پرونده پرسیدند. از دادگاه هم تشکر می‌کنم که پرونده را رسیدگی کرد و رای صادر شده است.»
کد خبر: ۷۷۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹ 09 August 2019

حدود یک سال قبل بود که خبر تکان‌دهنده مرگ دو کودک فوتبالیست در گرجستان منتشر شد و حالا مادر یکی از کودکان از ورود بیت رهبری به این پرونده خبر داده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ حالا بیش از یک سال از مرگ دو کودک فوتبالیست ایرانی در گرجستان می‌گذرد. محمدحسین ورمرزیار و امیرمحمد کاربخش دو فوتبالیستی بودند که در رودخانه‌ غرق شدند و فوت کردند.

بعد از گذشت یک‌سال با مادر یکی از بچه‌ها صحبت کردیم تا شرایط پرونده را جویا شویم.

مادر محمدحسین ورمرزیار درباره اینکه پرونده در چه مرحله‌ای است، گفت: «ما اخیرا به بیت رهبری نامه دادیم تا پرونده را سریع‌تر پیگیری کنیم. بیت رهبری هم خیلی به ما لطف داشت و حتی از آن‌جا تماس گرفتند و از شرایط دقیق را از پرونده پرسیدند. از دادگاه هم تشکر می‌کنم که پرونده را رسیدگی کرد و رای صادر شده است.»

او درباره رای صادر شده، گفت: «50 درصد آقای محمدی مدیر مدرسه فوتبال، 20 درصد آقای عباس قانع مالک مدرسه فوتبال و 30 درصد هم مترجم همراه بچه‌ها مقصر شناخته شده است. آنها به رای صادر اعتراض کرده اند و در مرحله تجدید نظر است.» مادر ورمزیار با انتقاد از صدا و سیما هم گفت: «آقای قانع در تلویزیون یزد دیگر نمی تواند برنامه اجرا کند ولی تعجب می کنم ایشان در شبکه های سراسری همچنان برنامه اجرا می کند؟»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار