مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: بار ندگی‌ها در تمام استان به صورت خفیف طی روزهای آینده ادامه دارد.
کد خبر: ۷۷۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۵ 09 August 2019

علی اصغر احمدی در گفت وگو یی، با بیان اینکه بارندگی‌ها در تمام استان به صورت خفیف ادامه دارد، اظهار کرد: طی روزهای گذشته باران از شدت بیشتری برخوردار بود که خوشبختانه خسارتی به دنبال نداشت و بر اساس پیش‌بینی جدید در دو روز آینده نیز بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی در پاسخ به اینکه بارندگی‌های اخیر مشکلاتی ایجاد کرده یا خیر، تصریح کرد: خوشبختانه شدت بارش موجب بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها نشد و در نتیجه، مشکلی گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران در مورد بهسازی و ادامه روند عملیات ساخت و ساز پل های تخریبی پس از سیل و دیوارسازی رودخانه ها نیز گفت: در شهرستان زیراب انجام ساخت دیواره ها توسط چند پیمانکار به دلیل تسریع در سرعت ساخت این پروژه در نظر گرفته شده و در حال انجام است.

احمدی افزود: بارندگی‌های شدید منجر به مختل شدن کار پیمانکاران خواهد شد و در غیر این صورت باران‌های با شدت کم کار را متوقف نخواهد کرد و پروژه ها رها شده نیست.

وی در ادامه بیان کرد: تمامی پیمانکارانی که هز‌ینه های خود را از‌مدیریت بحران دریافت کردند و در حال انجام کار هستند ودر این راستا برخی از مناطق دیوارسازی آن نیز به اتمام رسیده است .

مدیرکل مدیریت بحران مازندران در مورد آسیب احتمالی به پل های در حال احداث که در سیل اسفند سال گذشته تخریب شده بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بارش ها به حدی نبود که به پل‌های موقت و پروژه های در حال ساخت آسیب وارد کند.

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار