به دلایل اختلافات و حواشی مبهم، انتخابات هیات رئیسه شورای شهر فریدونکنار به اواخر مرداد ماه موکول شد‌.!؟
کد خبر: ۷۶۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ 04 August 2019

به گزارش تابناک مازندران، انتخابات هیات رئیسه شورای ‌شهر فریدونکنار به جهت عدم یکپارچگی و اختلاف به سر انجام نرسید .
شیاری از ریاست شورا استعفا داده است، قاسمی و بابکی کاندید انتخابات هیئت رئیسه نمیشوند، در انتظار تصمیم مبهم باقرزاده و عزیزی برای انتخابات در هیئت رئیسه شورای شهر و خانم عزیزی تنها کاندید ریاست_شورای_شهر شده است .
سرانجام و خروجی جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر فریدونکنار:
به دلایل اختلافات و حواشی مبهم، انتخابات هیات رئیسه شورای شهر فریدونکنار به اواخر مرداد ماه موکول شد‌.!؟ تناقض در گفتمان شورای شهر فریدونکنار در انتخابات هیات رئیسه
تنها کاندید ریاست این دوره از انتخابات نازبانو_عزیزی بوده که با ۲ رای موافق و ۳ رای ممتنع نتوانست به حداکثر آرا برسد. طبق اخبار رسیده شیاری که از ریاست شورا استعفا داده است حاضر نشده به عزیزی تنها کاندید ریاست شورا رای دهد!؟ و همچنین قاسمی و بابکی هم در این انتخابات شرکت نکرده اند.
بنابراین در تاریخ ۳۰ مرداد انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر دوباره برگزار خواهد شد.
در حالی که شهروندان محترم فریدونکناری به امید پیشرفت و آبادانی شهر به این افراد اطمینان کرده و به عنوان منتخبین خود در شواری شهر رای داده داده اند ولی در عمل این شورا از روز شروع کاری خود همیشه دچار حاشیه های مبهم و اختلاف بوده و هیچ اتفاق امیدوارکننده ای در راستای بهبود و پیشرفت مدیریت شهری،عمرانی،آبادانی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی و منافع مردمی نیافتاده است

به همین جهت، همچنان شهر فریدونکنار به جای پیشرفت و توسعه در حال پَسرفت و عقب افتادگی بیشتر میباشد!؟ و متضرر اصلی در واقع شهروندان_فریدونکناری هستند .

قابل توجه شهروندان محترم فریدونکناری کمی: تامل و تغییر نگرش در انتخابات بعدی!


خبرنگار تابناک فریدونکنار: مصطفی آسمانی

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار