این دوره از مسابقات که با عنوان جام "صلح و دوستی" و گرامیداشت شهدای شهرستان فریدونکنار برگزار می‌شود از تاریخ ١٦ مرداد ماه آغاز و سه روز به طول خواهد انجامید.
کد خبر: ۷۶۸۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲ 03 August 2019

به گزارش تابناک مازندران، مسابقات بین المللی کاراته سبک کیوکوشین باحضور ۹ کشور در فریدونکنار برگزار می‌شود .
بر اساس این گزارش، فریدونکنار در استان مازندران در چهارمین دوره مسابقات بین المللی کاراته سبک کیوکوشین میزبان هشت کشور خارجی خواهد بود.

این دوره از مسابقات که با عنوان جام "صلح و دوستی" و گرامیداشت شهدای شهرستان فریدونکنار برگزار می‌شود از تاریخ ١٦ مرداد ماه آغاز و سه روز به طول خواهد انجامید.

فریدون فیروزی مسئول برگزاری این دوره از مسابقات و مسئول سبک کیوکوشین خاورمیانه روز شنبه در فریدونکنار در جمع خبرنگاران گفت: با احتساب ایران در مجموع نه کشور در سطح بین المللی در این دوره از مسابقات حضور دارند که از کشورهای دارای سبک و تاریخچه در رسته کاراته کیوکوشین محسوب می شوند.

وی افزود: در مجموع ١٢٤ ورزشکار خارجی از کشورهای ژاپن، آذربایجان،عراق، افغانستان،گرجستان، ترکیه ، پاکستان و ترکمنستان برای رقابت در چهارمین دوره از مسابقات بین المللی کیوکشین به روی تاتامی خواهند رفت.

به گفته فیروزی ، این دوره از مسابقات در ۲ بخش بانوان و اقایان در تمامی اوزان به صورت تیمی و انفرادی و برای اولین بار بصورت اُپن تک وزن برگزار می شود.

وی با بیان اینکه از ایران نیز تاکنون ٤٠٠ کاراته کار مرد و ١٥٠ خانم برای این مسابقات ثبت نام کردند، افزود: با وجود اینکه مهلت ثبت نام برای کاراته کاران خارجی تمام شده است، اما ورزشکاران کشور تا پایان فرداشب مهلت دارند برای حضوردر این دوره از مسابقات نام نویسی کنند.

مسئول برگزاری این دوره از مسابقات بین المللی کاراته کیوکوشین اعلام کرد: برای نخستین بار در این دوره از مسابقات رقابت وزن آزاد بین المللی (open) در ایران برکزار خواهد شد که کاراته کاران می توانند آزادانه حریف خود در هر وزنی انتخاب کنند.
فریدون فیروزی مسئول سبک کیوکوشین ساکاماتو درخاورمیانه ومسئول برگزاری مسابقات در جلسه گفت: اولین دوره مسابقات در سال ۱۳۹۳در شهرستان چالوس با حضور ۵کشور و۵۰۰ورزشکار برگزار گردید.
وی ادامه داد: دومین دوره در سال ۱۳۹۵ در استان یزد و با ۷کشور و حدود ۷۰۰ورزشکار رقابت کرده اند.
وی افزود: سومین دوره این مسابقات در سال ۹۷ در استان شیراز با ۸کشور و ۱۳۹۰نفر ورزشکار برگزار گردید.
فیروزی افزود: به ده نفر اول جایزه به مبلغ ده میلیون تومان تقدیم میگردد و هدیه مسابقات اُپن آقایان جهت کسب مقام اولی یک بلیط رایگان سفر به ژاپن می باشد.
فیروزی درخصوص اسکان ورزشکاران خارجی وداخلی گفت: هتل همیاران محل اسکان ورزشکاران خارجی و هتل آنا محل اسکان ورزشکاران داخلی است

شنبه ۱۲ مرداد ۹۸
خبرنگار تابناک فریدونکنار: مصطفی آسمانی

 

مدیرتابناک مازندران: مسعود پاشنا

خبرنگار تابناک ساری : سلمان مهدوی

خبرنگار تابناک بابل : مهدی رفیعی

خبرنگار تابناک فریدونکنار: مصطفی آسمانی

خبرنگار تابناک بابلسر : حامد رهی

خبرنگار تابناک نکا و بهشهر : الهام زارعی

خبرنگار تابناک نوشهر : فاطمه معصوم پناه

بزودی چند خبرنگار دیگر به جمع ما اضافه می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار