حذف صفرها هیچ کمکی به بهبود شرایط اقتصادی نمی کند
توقیف نفتکش انگلیس حق قانونی ایران و توقیف نفتکش ایرانی، نقض قانون از سوی دولت انگلیس بوده است و بدیهی است که پیش قدم شدن ایران از رفع توقیف کشتی انگلیس، باج دادن به مجرم تلقی می‌شود و با حیثیت حقوقی و جهانی کشورمان در تعارض خواهد بود.جمهوری اسلامی به جهانیان نشان داد که دشمنان ما آدم‌های کوچک هستند که فقط سایه بزرگ دارند.
کد خبر: ۷۶۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۸ 03 August 2019

 به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام بابائیان امام جمعه امیرکلا در خطبه های امروز اظهار داشت:

حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) الگوی آسمانی ازدواج جوانان هستند و سبک ازدواج آسان باید در جامعه به فرهنگ فراگیر تبدیل گردد.و افزایش طلاق در جامعه، سوغات سبک زندگی غربی، برای از بین بردن کانون خانواده است.

وی افزود: از نظر آموزه های اسلامی،مردان شایسته برای ازدواج با آنان کسانی هستند که دارای خصوصیاتی مانند:دیانت، تقوا،حسن خلق، دارای عفت زبان، سخاوت، آراستگی ظاهری، اصالت خانوادگی، مهمان نواز، پرتلاش، امین و عاقل و خردمند باشند.
ترویج ازدواج آسان، اساسی ترین نیاز جامعه اسلامی ایران است پیروی از سبک زندگی حضرت (ع) و فاطمه زهرا (س) خوشبختی دنیا و آخرت انسان را در پی خواهد داشت.

خطیب جمعه امیرکلا خاطرنشان کرد:حذف چهار صفر از واحد پول ملی در صورتی اثرگذار خواهد بود که رشد تولید ملی فراهم،تورم کشور مهار، جلوی افزایش قیمت‌ها گرفته، ساختار اقتصادی متعادل، جهت نقدینگی به سمت عوامل تولید، و موانع کسب و کار برداشته شود، والّا حذف صفرها هیچ کمکی به بهبود شرایط اقتصادی نمی کند.
دولت محترم و مجلس،مردم می‌پرسند که پس از کاهش قیمت دلار،چرا قیمت کالاها در سایر بازارها کاهش نمی یابد؟؟!!
رهبر معظم انقلاب در ۲۲ مرداد ۹۷ فرمودند:
«همه بیشتر به دنبال آن فردی هستند که ارز با سکه را گرفته است در حالی که تقصیر عمده متوجه آن فردی است که ارز و سکه را با بی تدبیری عرضه کرده است»
یک سال از آن سخنان حکیمانه میگذرد، در این فرصت کسی نیست که بپرسد عامل تصویب و توزیع رانت ارزی بزرگ چه کسی بوده و از او بازخواست کند.؟؟

وی ادامه داد:در حالی که رسانه های دشمن اذعان دارند علت عقب نشینی آمریکا از جنگ با ایران،بخاطر توان موشکی آن است. برخی رسانه‌های وابسته و مزدور داخلی همزمان با ترساندن مردم از سایه جنگ،قصد خلع سلاح کردن جمهوری اسلامی را دارند!
کاهش تعداد نظامیان آمریکایی در عراق،جایگزینی نیروهای ائتلاف داعش با نظامیان آمریکا در سوریه، کاهش تعداد نظامیان آمریکا در افغانستان از ۱۶ هزار به ۶ هزار شکست سیاسی در عرصه داخلی لبنان،سقوط پهباد آمریکا و توقیف نفتکش انگلیسی نشانه های شکست استراتژیک آمریکا در منطقه است.

امام جمعه امیرکلا تصریح کرد: توقیف نفتکش انگلیس حق قانونی ایران و توقیف نفتکش ایرانی، نقض قانون از سوی دولت انگلیس بوده است و بدیهی است که پیش قدم شدن ایران از رفع توقیف کشتی انگلیس، باج دادن به مجرم تلقی می‌شود و با حیثیت حقوقی و جهانی کشورمان در تعارض خواهد بود.جمهوری اسلامی به جهانیان نشان داد که دشمنان ما آدم‌های کوچک هستند که فقط سایه بزرگ دارند.
دیروز جوانان کشور با ایثار جان و شجاعت خویش حماسه های بسیار بزرگ آفریدند، و نسل امروز انقلاب با رساندن مدیریت دفاعی کشور به نقطه بازدارندگی، خواب خوش را از چشمان دشمنان ربوده اند،همه‌ این وقایع حکایت از این دارد که انقلاب با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری زنده است و به سرعت به جلو می رود.

وی افزود:غریبه ها ودر راس شان آمریکاییها، شعار حقوق بشر سر می‌دهند، اما تمام جنایت ها علیه بشریت از همین مدافعان به ظاهرحقوق بشر سر می زند.!!!
تلخ ترین صحنه تاریخ مشروطیت زمانی است که مرجعیت (شیخ فضل الله نوری) را به دار می آویزند، زیرا هشدار هایش در خصوص نفوذ دشمن را توهم و خیانت می‌دانستند.

وی ادامه داد:ویژگیهای دوران آخر حیات انسان ۲۵۰ ساله (از سال ۲۰۰،سال ولایت امام رضا (ع) تا سال ۲۶۰،سال شهادت امام حسن عسکری به ویژه دوران حضرت جواد (ع) و امام هادی (ع)
۱-دوران اختناق شدید نسبت به ائمه (ع).
۲-فعالیت،نشاط،تحرک سازماندهی و گسترش تشکیلاتی و بی‌سابقه شیعیان. ۳-تشکیل اولین حوزه علمیه شیعه.
۴-ابتکار ایجاد بحث های آزاد اجتماعی. ۵-مبارزه فشرده همه جانبه با دشمنی که چهره ای از قداست و طرفداری از اسلام برای خود ساخته بودند.
خبرنگاران، مشعلداران روشنفکری و هدایتگری و بصیرت افزایی جامعه ،چشم تیزبین و زبان گویا و گوش شنوای ملت، و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند.

حجت الاسلام بابائیان امام جمعه امیرکلا درپایان گفت:تحریم وزیر خارجه ایران توسط امریکا را محکوم نموده ,و این اقدام را، مغایر با قوانین بین الملل ،حکایت از شکست دشمن در فشار حداکثری و ناکامی در تقابل با نظام مردمی و انقلابی، فاقد منطق بوده و طرح موضوع مذاکره صرفاً یک بازی مسخره سیاسی است.

 

گزارش : مهدی رفیعی خبرنگارتابناک‌بابل

 

مدیرتابناک مازندران: مسعود پاشنا

خبرنگار تابناک ساری : سلمان مهدوی

خبرنگار تابناک بابل : مهدی رفیعی

خبرنگار تابناک فریدونکنار: مصطفی آسمانی

خبرنگار تابناک بابلسر : حامد رهی

خبرنگار تابناک نکا و بهشهر : الهام زارعی

خبرنگار تابناک نوشهر : فاطمه معصوم پناه

بزودی چند خبرنگار دیگر به جمع ما اضافه می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار