سه نفر از عوامل برگزاری مسابقات دانش آموزی کشور حدود ساعت 6 صبح امروز که اکثرادرخواب شیرین بودند در آب‌های ساحلی رامسر غرق شدند. این اتفاق تلخ تاکی ادامه خواهدداشت این سناریوی تکراری کی قطع خواهدشد؟ سه نفر از عوامل برگزاری مسابقات دانش آموزی کشور سپیده دم امروز در آب‌های ساحلی رامسر غرق شدند.
کد خبر: ۷۶۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ 02 August 2019

به گزارش تابناک مازندران، متاسفانه بازهم بی احتیاطی در دریا حادثه ساز شد و جان سه تن را گرفت . سه نفر از معلمان دست اندرکار در برگزاری مسابقات کشوری دانش اموزی کشور که از روز گذشته در رامسر درحال برگزاری است ساعت حدود  ۶ صبح امروز در دریا غرق شدند.

بر اساس این گزارش، این افراد معلم و اهل استان‌های خراسان شمالی، همدان و قزوین هستند که خارج از طرح شنا در زمان و مکان ممنوعه بودند.


سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی رامسر با تایید خبر گفت: در ساعت حدود ۶ بامداد امروز جمعه ۱۱ مرداد ۸ نفر غیر بومی در حال شنا کردن در دریای رامسر، روبروی اردوگاه چمران و خارج از طرح شنا در زمان و مکان ممنوعه بودند که ۳ نفر غرق شدند.
او با بیان اینکه این افراد غیر بومی و معلم هستند، افزود: بنا بر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این افراد معلم و اهل استان‌های خراسان شمالی، همدان و قزوین هستند.
سرهنگ علی قیصری گفت: این مسابقات از روزگذشته در رامسر آغاز شده است.
فرمانده انتظامی رامسر افزود: شهروندان و گردشگران از شنا کردن در خارج از طرح شنا خودداری کرده و به دستور‌های ناجی غریق و تابلو‌ها توجه کنند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار