غلامرضا بهروان رئیس هیأت فوتبال مازندران در نامه‌ای به مالکان باشگاه، تکلیف نساجی را برای هواداران مشخص کرد و ظاهراً باشگاه نساجی مجدداً به مالکان سابق آن واگذار شده است.
کد خبر: ۷۶۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ 01 August 2019

فارس، پس از جلسات متعدد استانداری، اداره‌کل ورزش و جوانان و هیأت فوتبال در خصوص رفع مشکلات مالکیتی باشگاه نساجی، سرانجام امروز غلامرضا بهروان رئیس هیأت فوتبال مازندران در نامه‌ای به مالکان باشگاه، تکلیف نساجی را برای هواداران مشخص کرد و ظاهراً باشگاه نساجی مجدداً به مالکان سابق آن واگذار شده است.

در این نامه آمده است: جناب آقایان صنیعی‌فر و حدادیان مالکان محترم و ارجمند باشگاه پرافتخار نساجی مازندران

با سلام ضمن تقدیر و تشکر خالصانه نسبت به زحمات و تلاش‌های همه‌جانبه شما عزیزان نسبت به فوتبال استان مازندران و آن باشگاه، احتراماً به استحضار می‌رساند با توجه به در پیش بودن شروع مسابقات لیگ برتر کشور فصل پیش‌رو نوزدهمین لیگ برتر فوتبال ایران، استدعا دارد دستور فرمایند جهت جلوگیری از ایجاد خلل در آن باشگاه و پیش‌برد هر چه سریع‌تر امور آن باشگاه محترم در فرصت باقی‌مانده نسبت به ثبت قانونی قراردادهای بازیکنان، کادر اجرایی و فنی کلیه تیم‌های آن باشگاه، خاصه تیم بزرگسالان باشگاه نساجی اقدامات لازم، عاجل و مقتضی انجام پذیرد.

جامعه فوتبال مازندران، خاصه هواداران فهیم آن باشگاه در همه حال قدردان و سپاسگذار زحمات شما بوده و هیأت فوتبال استان نیز کما فی‌السابق با تمام توان، خود را موظف به همکاری با آن مجموعه می‌داند.

پیشاپیش از دستور مساعدی که صادر می‌فرمایید تشکر می‌گردد.

 

مدیرتابناک مازندران: مسعود پاشنا

خبرنگار تابناک ساری : سلمان مهدوی

خبرنگار تابناک بابل : مهدی رفیعی

خبرنگار تابناک فریدونکنار: مصطفی آسمانی

خبرنگار تابناک بابلسر : حامد رهی

خبرنگار تابناک نکا و بهشهر : الهام زارعی

خبرنگار تابناک نوشهر : فاطمه معصوم پناه

بزودی چند خبرنگار دیگر به جمع ما اضافه می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار