مجمع شهرداران شرق مازندران، رویکرد سیاسی ندارد و حوزه تلاش و فعالیتش فقط در زمینه های کاری و اداری می باشد که با توجه به مشکلات مشابه و نیز منافع مشترکی که این شهرداریها از ظرفیتهای منطقه دارند، آن مجمع می‌تواند در "رشد و توسعه شهری شرق استان" بسیار مفید باشد.
کد خبر: ۷۶۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶ 29 July 2019

به گزارش تابناک مازندران، با حضور شهرداران شرق استان مازندران، مجمع شهرداران در شهرداری شهرستان نکا تشکیل شد. بر اساس این گزارش، در این مجمع که دبیر و سخنگو به صورت ادواری هر ۶ ماه تغییر می‌یابد، سیدمهدی احمدی شهردار شهرستان نکا بعنوان دبیر و سخنگوی مجمع در ۶ ماه اول، انتخاب و شهرداری نکا نیز بعنوان دبیرخانه مجمع انجام امور محوله را عهده دار شد. سیدمهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت:مجمع شهرداران شرق مازندران، رویکرد سیاسی ندارد و حوزه تلاش و فعالیتش فقط در زمینه های کاری و اداری می باشد که با توجه به مشکلات مشابه و نیز منافع مشترکی که این شهرداریها از ظرفیتهای منطقه دارند، آن مجمع می‌تواند در "رشد و توسعه شهری شرق استان" بسیار مفید باشد. 

تشکیل اولین مجمع شهرداران شرق در مازندران
 

                             پس از تشکیل دبیرخانه شهرداریهای شرق مازندران اولین نشست با حضور شهرداران شرق مازندران در شهرداری نکا، به "معضلات و مشکلات موجود در شهر" پرداخت. در این نشست مقرر شد؛ "آزادسازی حریم رودخانه" ، "اخذ عوارض کسب و پیشه از اتاق اصناف" ، "صدور سند برای زمین های بدون سند" ، "کمپوست شهرستان بهشهر" ، "کشتارگاه صنعتی و بهداشتی نکا" ، "معدن رستمکلا" و "پارک های جنگلی قرمرض، توسکا چشمه ، سرخ او ، مهربان رود و سالارتپه" ، در اسرع وقت از طریق استانداری پیگیری شود و شیوه نامه فعالیت این مجمع نیز توسط مدیران روابط عمومی شهرداری تهیه گردد. خبر:الهام زارعی مدیرتابناک مازندران: مسعود پاشنا خبرنگار تابناک ساری : سلمان مهدوی خبرنگار تابناک بابل : مهدی رفیعی خبرنگار تابناک فریدونکنار: مصطفی آسمانی خبرنگار تابناک بابلسر : حامد رهی خبرنگار تابناک نکا و بهشهر: الهام زارعی خبرنگار تابناک نوشهر : فاطمه معصوم پناه بزودی چند خبرنگار دیگر به جمع ما اضافه می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار