4 نماینده کشورمان به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات 5 وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان در بلغارستان راه یافتند.
کد خبر: ۷۶۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ 29 July 2019

به نقل از فدراسیون کشتی، مسابقات 5 وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان از ظهر امروز در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است که 4 نماینده کشورمان با برتری مقابل حریفان به یک‌چهارم نهایی رسیدند.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 48 کیلوگرم رحمان عموزاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر نیکولازی سانتلادزه از گرجستان را شکست داد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یوتو نیشوچی از ژاپن می‌رود.

در وزن 55 کیلوگرم مهدی ویسی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر آلین سیوریچی از مولداوی را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ریکو سوگانوما از ژاپن می‌رود.

در وزن 65 کیلوگرم امیرحسین متقی در دور اول با نتیجه 12 بر یک میکا لمکوئل از آفریقای جنوبی را شکست داد، اما در دور دوم با نتیجه 4 بر 3 مغلوب جبرئیل گادجیف از آذربایجان شد و باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار را بدست آورد.

در وزن 80 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر یاش از هند را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با ایون دمیان از مولداوی سرشاخ می شود.

در وزن 110 کیلوگرم سالار حبیبی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر مقابل استپان علی آکسی‌یف از بلاروس به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف داوید مچیدلیدزه از اوکراین می‌رود.

 

مدیرتابناک مازندران: مسعود پاشنا

خبرنگار تابناک ساری : سلمان مهدوی

خبرنگار تابناک بابل : مهدی رفیعی

خبرنگار تابناک فریدونکنار: مصطفی آسمانی

خبرنگار تابناک بابلسر : حامد رهی

خبرنگار تابناک نکا و بهشهر: الهام زارعی

خبرنگار تابناک نوشهر : فاطمه معصوم پناه

بزودی چند خبرنگار دیگر به جمع ما اضافه می شوند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار