امام جمعه موقت شهرستان ساری: ۲ هزار و ۸۰۰ فعال نماز در برپایی تریبون سیاسی عبادی جمعه استان فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۷۶۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ 28 July 2019

امام جمعه موقت شهرستان ساری: ۲ هزار و ۸۰۰ فعال نماز در برپایی تریبون سیاسی عبادی جمعه استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، حجت الاسلام قاسمی در مراسم گرامیداشت سالروز برپایی نخستین نماز جمعه، با اشاره به فعالیت بیش از ۵۵ درصدی جوانان در این فریضه عبادی و سیاسی گفت: مازندران دارای مازندران ۴۷ امام جمعه است.
امام جمعه موقت شهرستان ساری افزود: در زمان کنونی هجمه فرهنگی دشمن بر موضوع ولایت فقیه و ولایت ستیزی، مهمترین هدف اسلام ستیزان بوده و نماز جمعه مناسب‌ترین تریبون حمایتی از ولایت فقیه محسوب می‌شود.
حجت الاسلام قاسمی به تاکید اسلام در برپایی نماز جمعه و تفسیر آیات قرآن اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام امروز درپی تخریب نمازگزاران و تریبون‌های نماز جمعه بوده و با توجه به حضور جوانان، فعالیت‌های شاخص فرهنگی برای ترویج و گسترش این امر الهی الزامی است.
امام جمعه موقت شهرستان ساری با تاکید بر ضرورت تعامل دستگاه‌های اجرایی استان برای اقامه نمازجمعه در ۹۰۰ پایگاه افزود: دعوت از سخنرانان و مدیران ارشد استانی برای انعکاس عملکرد، اجرای مسابقات فرهنگی خطبه نویسی نمازجمعه، نقش آفرینی در فضای مجازی و مشارکت در برپایی راهپیمایی مهمترین فعالیت‌های ستاد نماز جمعه مازندران محسوب می‌شود.
معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران با تاکید بر ضرورت تعامل دستگاه‌های اجرایی استان برای اقامه نمازجمعه در ۹۰۰ پایگاه افزود: دعوت از سخنرانان و مدیران ارشد استانی برای انعکاس عملکرد، اجرای مسابقات فرهنگی خطبه نویسی نمازجمعه، نقش آفرینی در فضای مجازی و مشارکت در برپایی راهپیمایی مهمترین فعالیت‌های ستاد نماز جمعه مازندران محسوب می‌شود.

مدیرتابناک مازندران: مسعود پاشنا

خبرنگار تابناک ساری : سلمان مهدوی

خبرنگار تابناک بابل : مهدی رفیعی

خبرنگار تابناک فریدونکنار: مصطفی آسمانی

خبرنگار تابناک بابلسر : حامد رهی

خبرنگار تابناک نکا و بهشهر : الهام زارعی

خبرنگار تابناک نوشهر : فاطمه معصوم پناه

بزودی چند خبرنگار دیگر به جمع ما اضافه می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار