کد خبر: ۷۶۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ 28 July 2019

به گزارش تابناک مازندران. رئیس هیات فوتبال مازندران عنوان کرد : نمایندگان استان در مجلس اعتبارات بیش‌تری در اختیار نساجی قرار دهند

غلامرضا بهروان، رییس هیات فوتبال مازندران، درباره وضعیت باشگاه نساجی اظهار کرد: قبلا بین مالک جدید و قدیم باشگاه یک مبایعه‌نامه نوشته شده بود اما چند روز قبل در تهران یک جلسه بین هر دو مالک و مسوولان استان مازندران برگزار شد. در این جلسه یک متمم جدید نوشته شد و طبق آن قرار شد بخشی از بدهی باشگاه را مالک جدید و بخشی دیگر را مالک قبلی باشگاه پرداخت کنند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا قرار شده است مبلغی از طرف مالک جدید در اختیار هیات فوتبال مازندران قرار بگیرد تا این هیات برای پرداخت بدهی طلبکاران اقدام کند، گفت: من در جلسه آخر در تهران حضور نداشتم و فقط تلفنی با من صحبت شد. بله چنین چیزی مطرح شده است اما چیزی هنوز به ما اعلام نشده است. نه نامه‌ای گرفتیم و نه پولی. در ضمن هیات فوتبال یک اختیارات و وظایف قانونی دارد که مطابق آن سعی می‌کند به باشگاه کمک کند.

بهروان درباره وضعیت ورزشگاه شهید وطنی هم اظهار کرد: کارهای ورزشگاه در حال انجام است. ۹۵ درصد کار رختکن‌ها انجام شده، صندلی‌ها در حال نصب هستند، قرارداد گیت‌های ورزشگاه نیز بسته شد است و نور و اسکوربورد هم که از سال قبل در ورزشگاه بود. تا قبل از شروع لیگ این ورزشگاه برای مسابقات نساجی آماده می‌شود. مسوولان استان در تلاش هستند تا این نواقص را مرتفع کنند. من از نمایندگان استان در مجلس می‌خواهم که اعتبارات بیش‌تری در اختیار نساجی قرار دهند.

رییس هیات فوتبال مازندران درباره درخواست باشگاه نساجی برای در اختیار گرفتن ورزشگاه شهید وطنی هم، گفت: من هم موافق چنین موضوعی هستم. یک قانونی در سطح بین‌المللی هست که ورزشگاه‌ها را به مدت طولانی مثلا ۴۰ سال در اختیار یک باشگاه قرار می‌دهند تا بتواند از آن ورزشگاه بهره‌برداری کند. کاری که شهرداری میلان برای آث میلان و اینتر میلان کرده است. ورزشگاه شهید وطنی متعلق به مردم است. مالک این ورزشگاه وزارت ورزش است و این وزارت‌خانه باید با واگذاری ورزشگاه موافقت کند. در بازیدید یکه از این ورزشگاه شده است نماینده وزارت ورزش و جوانان هم حضور داشته است.                   

مدیرتابناک مازندران: مسعود پاشنا

خبرنگار تابناک ساری : سلمان مهدوی

خبرنگار تابناک بابل : مهدی رفیعی

خبرنگار تابناک فریدونکنار: مصطفی آسمانی

خبرنگار تابناک بابلسر : حامد رهی

خبرنگار تابناک نکا و بهشهر : الهام زارعی

خبرنگار تابناک نوشهر : فاطمه معصوم پناه

بزودی چند خبرنگار دیگر به جمع ما اضافه می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار