فرماندار شهرستان بابل:
در سال ۹۸ با توجه به پیگیریهای استاندار و نماینده های شهرستان بودجه شهرستان به مبلغ ۸۲ میلیارد تومان افزایش یافت. سعی کردیم بخش ها و روستاها را بر اساس اولویت تخصیص بدیم سعی کردیم پروژه های نیمه کاره را اولویت قرار دهیم.
کد خبر: ۷۶۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰ 27 July 2019

به گزارش تابناک مازندران در آستانه پنجم مرداد چهلمین سالگرد اقامه نمازجمعه در جمهوری اسلامی ایران، قربانعلی ولی زاده بورا فرماندار شهرستان بابل بعنوان سخنران قبل از خطبه های نمازجمعه امروزاظهار داشت؛

تشکر می کنم از رهنمودهای ائمه جمعه خصوصا امام جمعه شهرستان بابل حاج آقا روحانی. در چهل سال انقلاب اسلامی شاهد برکات این پایگاه فرهنگی در سطح کشور بودیم.

رسالت امروز ما مسوولیت اجتماعی است
 


به فرموده رهبر انقلاب نمازجمعه رسانه ای شد که با وجود رسانه های به روز دنیا بسیار کارآمد تر است. این تریبون به وحدت و همدلی بیشتری بیانجامد. هر چه ما میتوانیم بایستی بیشتر مردم و مسئولین را در سطح کشور تقویت کنیم.

وی افزود:رهبر معظم انقلاب فرمودند: روحانیت ائمه محترم جمعه و جماعت همواره به عنوان وحدت و همدلی بین مردم بودند. ائمه محترم جمعه به عنوان بازوان فکری و سیاسی نظام در رفع کمبودها و کاستی های مردم را می تواند یاری کند به ما کمک می کند که ما خدمات بهتری را ارائه کنیم.

نمایده عالی دولت در شهرستان بابل خاطرنشان کرد:یکی از برنامه ها و اقدامات جدی ارتباط بدون تشریفات با مردم بود ارتباط هفتگی مسئولین با مردم شهرستان است. در برخی از روستاها مردم اعلام می کردند که ما فرماندار در طی این چهل سال در بین مردم ندیدیم البته این وظیفه ماست. رسالت امروز ما مسوولیت اجتماعی است رسالت اجتماعی بهترین خدمات و رفاه برای مردم این شهرستان است.

وی ادامه داد:در سال ۹۸ با توجه به پیگیریهای استاندار و نماینده های شهرستان بودجه شهرستان به مبلغ ۸۲ میلیارد تومان افزایش یافت. سعی کردیم بخش ها و روستاها را بر اساس اولویت تخصیص بدیم سعی کردیم پروژه های نیمه کاره را اولویت قرار دهیم.

این مقام مسئول تصریح کرد:پروژه های شاخص شهرستان بابل در سال ۹۷ ساخت فاز یک سکوی ورزشگاه هفت تیر را شروع کردیم و در هفته دولت افتتاح و فاز دوم را کلنگ می زنیم. گاز رسانی به ۱۰ روستایی که گاز نداشتند و امسال هم ۱۵ روستا را در برنامه داریم. افتتاح ساختمان بخشداری لاله آباد، افتتاح ساختمان خانه بهداشت، لایه روبی رودخانه ها، کاوش تپه باستانی روستای بزرودپی، برپایی جشنواره وارش، آغاز عملیات محورهای مواصلاتی شهرستان بابل، اخذ سه مجوز بوم گردی در سطح شهرستان پیش بینی کردیم.

ولی زاده افزود:در سال ۹۸ آغاز عملیات کلینیک، آغاز عملیات محور بابل شیرگاه، افتتاح و راه اندازی کلینیک تخصصی شمال کشور، اعتبار حدود ۵۴ میلیارد تومان برای آب شرب که انشاالله تصفیه خانه شهرهای گروه الف را افتتاح کنیم. همچنین تعریض محور جاده قدیم آمل بابل، تکمیل پرژه فاضلاب شهری بابل، بیش از ۷۰ روستا در ایجاد طرح هادی و روکش آسفالت صورت می گیرد. تشکر از شورای تامین شهرستان بابل که در راستای امنیت شهرستان گام میدارند. برج اصناف بابل به عنوان بزرگترین برج اصناف کشور است که انشاالله در هفته دولت افتتاح می شود.

گزارش:مهدی رفیعی خبرنگارتابناک بابل

 

مدیرتابناک مازندران: مسعود پاشنا

خبرنگار تابناک ساری : سلمان مهدوی

خبرنگار تابناک بابل : مهدی رفیعی

خبرنگار تابناک فریدونکنار: مصطفی آسمانی

خبرنگار تابناک بابلسر حامد رهی

خبرنگار تابناک نکا : الهام زارعی

خبرنگار تابناک نوشهر : فاطمه معصوم پناه

بزودی چند خبرنگار دیگر به جمع ما اضافه می شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار