خانواده امیر محمد رضایی بخاطر تامین هزینه و انجام عمل جراحی فرزندشان، از مسئولان ورزش تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۷۶۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ 23 July 2019

 امیر محمد رضایی اهل روستای اسکنده از توابع شهرستان محمودآباد که چندین قهرمانی استان مازندران و همچنین مقام سوم در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور را در کارنامه دارد، چند ماه قبل دچار مصدومیت شدید از ناحیه گردن شد که خطر فلج شدن این کشتی گیر وجود داشت اما مخارج سنگین جراحی، این امکان را به خانواده اش نمی داد که او را جراحی کنند.

پس از رسانه ای شدن این موضوع، وزیر ورزش و جوانان بلافاصله به فدراسیون پزشکی ورزشی ماموریت داد تا این عمل هر چه سریع تر انجام شود که خوشبختانه عمل جراحی امیر محمد رضایی هفته گذشته در تهران به صورت موفقیت آمیز انجام شد و این کشتی‌گیر برای گذراندن دوران نقاهت به خانه اش بازگشت.

پس از این اتفاقات، خانواده این کشتی گیر از مسئولان ورزشی تقدیر و تشکر کردند که بیانیه آن به شرح زیر است:

"اندیشه و تلاش خدمتگزاران صدیق به جامعه هیچ گاه از یاد نخواهد رفت.
با احترامات فائقه بر خود لازم می‌دانیم بدینوسیله از تلاش و زحمات بی دریغ، مستمر و ارزشمند جناب آقای دکتر سلطانی فر وزیرورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک جناب آقای دکترصالحی امیری و رییس و اعضای فدراسیون پزشکی دکتر نوروزی، دکتر ملک محمدی و همچنین از مدیر تیم های ملی جناب آقای حسن بابک و از دکتر جعفری رییس فدراسیون ورزش روستایی و از جناب دکتر گوهر دهی رییس هیات پزشکی استان و آقایان رمضانی، عالیشان و یگانه مسئولین محترم اداره کل ورزش مازندران و از رییس هیات پزشکی محمودآباد جناب دکتر سعیدی راد و رییس اداره ورزش محمودآباد جناب اقای مهندس یوسفی و دکترحسن رنگرز تقدیر و تشکر نماییم.
و تشکر ویژه از دکتر معالج جناب آقای دکتر بصامپور داشته و تقدیر ویژه از استادعلی کاوه و ارباب جراید و مربی زحمتکش آقای بالی تبار و کلیه دوستان و عزیزانی که اِسمشان از قلم افتاده تا پسرمان امیر محمد رضایی را در بازیابی سلامتی‌اش هم جانبه حمایت کردند. گرچه واژه ها در ادای قدردانی ازشما بزرگواران کمترین هستند.
از خدای سبحان برای همه سلامتی، بهروزی، توفیق و استمرار خدمتگزاری صادقانه را مسئلت داریم.
خانواده امیر محمد رضایی

به گزارش ایسنا، همچنین امروز جمعی از مسئولان ورزش محمودآباد از جمله سید رضا نورانی به همراه نعمت الله بخشی دهیار روستای اسکنده و دهیار روستای وازیک وهمچنین پویا حساس صدیقی به مناسبت تولد این کشتی گیر هدایایی از جمله کفش کشتی و لباس ورزشی به او اهدا کردند.

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار