کد خبر: ۷۶۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 22 July 2019

تسنیم، فصل ششم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» قرار است عید نوروز دوباره آنتن شبکه یک را قُرُق کند. این بار محسن تنابنده علاوه بر سرپرست نویسندگی و طراحی، کار نگارش را هم در غیاب مرحوم خشایار الوند انجام می‌دهد. ولی در همین راستا برخی هر روز خبرهای ضد و نقیضی از «پایتخت» منتشر می‌کنند؛ یک روز خبر از عدم حضور ارسطو(احمد مهرانفر) می‌دهند اما تهیه‌کننده سریال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیماین خبر را تکذیب کرد.

الهام غفوری تهیه کننده گفت: "خوشبختانه همه بازیگران در کنار ما هستند و برای همه‌شان قصه طراحی می‌شود. احمد مهرانفر هم یکی از نقش‌های اصلی پایتخت است و «ارسطو» می‌ماند چون هم ما به هنرنمایی‌اش علاقه‌مندیم و هم مردم او را دوست دارند. البته نمی‌دانم این شایعات از کجا آمده است."

الهام غفوری حتی در سوالی درباره حضور دوباره مهران احمدی هم اشاره کرد: بستگی دارد محسن تنابنده به چه طرحی نهایتاً برای ساخت «پایتخت6» برسد. هر اتفاقی امکان دارد!

حالا موضوع علیرضا خمسه و کاراکتر بابا پنجعلی مطرح می‌شود که قرار است اتفاق خاصی برای او بیفتد و نباشد؛ این خبر را هم الهام غفوری تکذیب کرد و گفت: حاشیه‌ها را درنظر نگیرید و همه اخبار را از رسانه‌های رسمی پیگیری کنید. او تأکید کرد: قرارداد بازیگران اصلی سریال بسته شده و با آماده شدن فیلمنامه، پیش تولید در  پاییز و آذرماه هم تست گریم و لباس آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار