عوارض سیل گلستان، هنوز که هنوزه در دامن مردم نجیب ترکمن ، باقی مانده است، ۳ روز از این ۱۱۰ روز را به گردن مناف هاشمی بیاندازید ، مابقی برعهده ی کیست؟
کد خبر: ۷۶۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۴ 21 July 2019

مناف هاشمی چه ناگفته هایی دارد که حتی حضورش در مراسم غیررسمی هم لرزه بر تنتان انداخته است؟؟

به راستی حضور استاندار سابق گلستان در هفته ی آتی در استان گلستان منافع چه کسانی را در خطر می اندازد؟

ادمین کانالی که خود را مدافع دولت می داند ولی بدلیل توهین های متعدد به مسوولین دولت بارها و بارها به محاکم قضایی کشیده شده و با واسطه گری و خواهش و التماس خود را تبرئه کرده از چه می ترسد؟؟

نماینده ای که به جای توسعه ی استان بدنبال انتصاب دوستان و بستگان خود در استان بود از چه واهمه دارد؟؟

جریانک سیاسی تمامیت خواه مدعی اصلاح طلبی در استان بدنبال مخفی کردن چه چیزی هستند؟؟

اگر واقعا مناف هاشمی مقصر سیل ویرانگر گلستان بود نه بی عرضگی مدیران دیگر، چرا باید بدنبال برگزار نشدن این مراسم باشید؟؟ ترس لغزش کدام صندلی های مدیریت اینچنین شما را دست پاچه کرده است؟؟

استانداری که ۲۹ اسفند پس از وقوع سیل گنبد و بدون اینکه هیچ مدیری در استان خبر از استمرار و وقوع سیل در روزهای آتی در آق قلا و گمیشان بدهد با مجوز مافوق خود به مرخصی و سفر خارج از کشور رفته و پس از حادثه در روز ۳ فروردین به استان برگشته مقصر تمام حوادث است ولی چرا کسی از برکناری مدیرکل هواشناسی،مدیرکل آب منطقه ای، مدیرکل منابع طبیعی، مدیرکل جهاد کشاورزی و بسیاری از مدیرانی که زمینه ساز این سیل بودند حرفی نمی زند؟؟؟

عوارض سیل گلستان، هنوز که هنوزه در دامن مردم نجیب ترکمن ، باقی مانده است، ۳ روز از این ۱۱۰ روز را به گردن مناف هاشمی بیاندازید ، مابقی برعهده ی کیست؟؟/پارس خبر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار