بی توجهی به هشدارهای هئیت های نجات غریق و هواشناسی استان مبنی بر ممنوعیت شنا در هنگام مواج بودن دریا باز هم حادثه ساز شد و جان جوانی را گرفت .
کد خبر: ۷۶۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷ 20 July 2019

 به گزارش تابناک مازندران،  ریبی توجهی به هشدارهای هئیت های نجات غریق و هواشناسی استان مبنی بر ممنوعیت شنا در هنگام مواج بودن دریا باز هم حادثه ساز شد و جان جوانی را گرفت .

بر اساس این گزارش، یس هیئت نجات غریق مازندران از کشف جسد جوان غرق شده پس از 2 روز جستجو در بابلسر خبر داد.

نقی کریمیان در گفت و گو یی، در تشریح حادثه فوق گفت: با همکاری نیروی انتظامی، هلال احمر و عوامل دریابانی سرانجام پس از 2 روز جستجو مداوم، جسد مرد جوان ساعت 11 صبح امروز کشف شد و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

وی با اشاره به اینکه این زن و شوهر جوان در تاریخ 27 تیرماه برای شنا در منطقه ممنوعه وارد آب شدند، تصریح کرد: در ابتدای وقوع حادثه خانم جوان با کمک ناجیان غریق مستقر در منطقه از آب خارج گردید که پس از عملیات احیا نجات یافت اما شناسایی و کشف جسد مرد جوان با جستجوهای فراوان میسر نشد.

رییس هیئت نجات غریق مازندران با بیان اینکه این زوج جوان منطقه سنگچین را برای ورود به دریا انتخاب کردند، خاطرنشان کرد: مناطق سنگچین و اسکله ها به هیچ عنوان مکان مناسبی برای شنا نبوده و هرگز برای ورود به دریا نوصیه نمی شود اما علیرغم نصب تابلوهای اعلام خطر و ممنوعه شنا، زوج جوان وارد دریا شدند.

کریمیان این مناطق را غیرقابل پوشش عنوان کرد و افزود: استقرار نیروی انتظام برای ممانعت از ورود افراد به دریا در این مناطق مطابق مصوبات استانداری بوده که به تمامی شهرستان ها ابلاغ شده است و فرمانداران موظف به استقرار عوامل انتظام در این مناطق هستند .

وی بی توجهی به هشدارهای هئیت های نجات غریق و هواشناسی استان مبنی بر ممنوعیت شنا در هنگام مواج بودن دریا را عامل این حادثه عنوان کرد و گفت: علیرغم نصب تابلوهای هشدار دهنده شنا ممنوع و نیز تذکر ناجیان مستقر در محل، زوج جوان مباردت به شنا در منطقه ممنوعه کردند که منجر به وقوع حادثه مذکور شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار