کد خبر: ۷۶۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹ 17 July 2019

مدیرعامل بنیاد برکت: مدل اشتغال اجتماع محور و اشتغال خانگی، امسال در شهرستان‌های نکا و بهشهر عملیاتی شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، سعید جعفری در دیدار با آیت الله طبرسی با اشاره به تعهد اولیه ۳۰۰طرح در مازندران گفت: با این وجود تاکنون، ۵۹۰طرح با اشتغالزایی بیش از ۷۰۰نفر در این استان اجرایی شده است.
مدیرعامل بنیاد برکت کشور اجرای طرح پرورش دام و طیور، پرورش بلدرچین، مشاغل روستایی، تولید میوه خشک را از مهمترین طرح‌های اجرا شده در مازندران برشمرد و افزود: تسهیلات ۴درصدی، پنج ساله با دوره تنفسی مناسب هم بر اساس ظرفیت طرح‌های اشتغالزا به متقاضیان ارائه می‌شود. 
جعفری با بیان اینکه ۲هزار و ۲۰۰طرح تولیدی اشتغالزایی امسال در مازندران اجرایی می‌شود گفت: هم اکنون ۲۸۰طرح وجود دارد که از این تعداد ۸۰طرح شامل ساخت خانه عالم، ساخت پل، مسکن محرومان و ۵۲مدرسه در حال انجام است. همچنین ۵مدرسه با بیش از ۳۰کلاس درس نیز مهر امسال در مازندران بهره برداری خواهد شد.
نماینده، ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه بنیاد برکت مردمی بوده و با هدف زدودن محرومیت زدایی فعالیت‌های مختلفی را دنبال می‌کند افزود: ساخت مسکن، تولید اشتغال و کارآفرینی در این نهاد از برکت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی بشمار می‌رود.
آیت الله طبرسی با اشاره به ورود بنیاد برکت در بحرانها، حوادث، وضعیت فعلی اقتصادی کشور بر لزوم حضور خیران در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: وحدت و انسجام مومنان در شرایط سخت اقتصادی، موجب شکوفایی و رونق تولید خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار