نماینده، ولی فقیه در مازندران گفت: امنیت امروز مرز‌های دریایی کشور، مدیون تلاش مرزبانان برای حفظ جان، مال و امنیت مردم است.
کد خبر: ۷۶۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷ 17 July 2019

نماینده، ولی فقیه در مازندران گفت: امنیت امروز مرز‌های دریایی کشور، مدیون تلاش مرزبانان برای حفظ جان، مال و امنیت مردم است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، آیت الله طبرسی در دیدار با فرمانده مرزبانی کشور افزود: به برکت ایمان و تلاش شما مرزبانان مقتدر نیروی انتظامی، سپاه، ارتش، رهبری عظیم الشان مقام معظم رهبری و با توجه به اوضاع نابسامان کشور‌های همسایه مانند پاکستان افغانستان، عراق و ...، مردم ایران اسلامی در آرامش و امنیت زندگی می‌کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هیچ کشوری در جهان مانند ایران، مورد هجمه دشمنان قرار نگرفته است افزود: دشمنان قسم خورده این نظام مقدس، در پی تضعیف و نابودی انقلاب اسلامی بوده و ان شاءالله با رهبری مقام عظمای ولایت، مردم صبور، انقلابی و همیشه در صحنه ایران و نیز شما نیرو‌های نظامی و انتظامی، آن‌ها را ناامید کرده و پوزه اشان را به خاک خواهیم مالید.
سردار قاسم رضایی هم در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی مرزبانان نیروی انتظامی در مرز‌های زمینی و دریایی از آیت الله طبرسی خواست: تا در نمازجمعه شهرستان‌های مازندران برای مرزبانان و خانواده آن‌ها دعا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار