سجاد آشوری، هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر معتقد است که این تیم برای موفقیت در فصل جدید لیگ برتر نیاز به حمایت دارد.
کد خبر: ۷۶۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ 17 July 2019

سجاد آشوری در مورد ادامه همکاری‌اش با باشگاه نساجی اظهار داشت: من در تمرینات حضورم دارم و نساجی هم تیم شهرم است. دوست دارم در تیم نساجی بمانم و دوباره با پیراهن این تیم در لیگ برتر به میدان بروم. از طرفی امیدوارم که باشگاه هم مطالبات بازیکنان را پرداخت کند تا شرایط خوبی برای حضور در فصل جدید لیگ برتر داشته باشیم. ظاهراً قرار است تا هفته آینده هم خیلی از چیزها مشخص شود.

وی با اشاره به حضور محمدرضا مهاجری در تیم نساجی تأکید کرد: ما در فصل گذشته بیشتر حالت یک تیم تدافعی را داشتیم، ولی تفکرات مهاجری تا حدود زیادی تهاجمی است و امیدوارم که در فصل جدید اتفاقات خوبی برای یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران رخ دهد. ما در فصل گذشته بد نتیجه نگرفتیم، ولی تلاش می‌کنیم تا در فصل جدید عملکرد بهتری داشته باشیم.

آشوری همچنین راجع به مشکلاتی که نساجی در این سال‌ها با آن مواجه شده است، تصریح کرد: نساجی به‌عنوان یک تیم پرطرفدار نیاز به حمایت از سوی مسئولان استان و دیگر عوامل مرتبط با این تیم دارد. خیلی‌ها با برد و باخت نساجی خوشحال و غمگین می‌شوند و مردم قائمشهر با این تیم زندگی می‌کنند. امیدوارم که در فصل جدید بهترین نتایج را بگیریم تا هواداران خوشحال شوند.


منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار