سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:تلاش‌مان این است تا به هر شکل ممکن سرمایه‌های‌ نساجی را برگردانیم تا کمتر آسیب ببینیم.
کد خبر: ۷۶۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ 14 July 2019

به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، محمدرضا مهاجری با بیان اینکه بچه‌های ما بسیار عالی، بانشاط و لذت‌بخش تمرین می‌کنند، اظهار داشت: انگیزه تیم بسیار بالا است، باتجربه‌هایی مثل مهرداد کفشگری، حامد شیری و محمد عباس‌زاده با تمام جدیت و بیش از حد انتظار در حال تمرین هستند و فشارهای زیادی را تحمل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مدیریتی هم باید زودتر حل شود تا تیم دغدغه‌ای نداشته باشد، افزود: قصد داشتیم به اردوی کرمانشاه برویم اما به‌دلیل تاخیر ایجاد شده و با توجه به اینکه تا آغاز لیگ به چند بازی تدارکاتی نیاز داریم، مکان اردو را به کردان کرج تغییر دادیم و ان‌شاالله از امروز در آنجا اردو خواهیم زد.

سرمربی نساجی مازندران با عنوان اینکه حقیقتاً بچه‌ها با جان و دل در حال تمرین هستند و چشم‌شان را بر روی مشکلات بستند، اضافه کرد: مردم تا اینجای کار نباید نگران تیم باشند، هنوز مشکلات موجود بر روی مباحث فنی ما تاثیری نگذاشته ولی اگر ادامه پیدا کند، قطعاً تاثیرگذار خواهد بود.

مهاجری ادامه داد: از مسئولان محترم استانی و همچنین نمایندگان مجلس قائمشهر که پیگیر امور هستند، تشکر می‌کنم، ان‌شاالله با مرتفع ساختن دغدغه‌ها زودتر شکل واقعی خودمان را پیدا کنیم.

وی با اعلام اینکه حق مردم مازندران است که یک تیم خوب و قدرتمند داشته باشند، یادآور شد: مسئولیت قبول کردیم و تمام‌قد پای آن هستیم، شانه خالی نمی‌کنیم و در دل همین مشکلات هم در حال انجام سخت‌ترین تمرینات هستیم.

سرمربی نساجی مازندران بیان کرد: خبرهای خوبی درخصوص موضوع تثبیت مالکیت باشگاه شنیده می‌شود و قطعاً با همدلی مسئولان، مردم از نگرانی خارج خواهند شد.

مهاجری در ادامه با بیان اینکه بسیاری از بازیکنان ما پیشنهادات خوبی داشتند اما منت گذاشتند و به دعوت ما لبیک گفتند تا ما شرمنده مردم نشویم، تصریح کرد: در دو پست دیگر بازیکن نیاز داریم و تا چند روز آینده بازیکنان مورد نیازمان را جذب خواهیم کرد.
وی در پایان درخصوص بازگشت برخی از بازیکنان نساجی گفت: تلاش‌مان این است تا هر طور شده، سرمایه‌های‌مان را برگردانیم تا کمتر آسیب ببینیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار