لازم است مدیران استقلال توضیحات کامل و دقیق تری درباره میزان در آمد حاصل از فروش الهیار و چگونه خرج شدن آن ارائه کنند.
کد خبر: ۷۶۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 14 July 2019

 چند ماه قبل بود که علی خطیر در جمع هواداران معترض که مقابل درب باشگاه تجمع کرده بودند اعلام کرد تمام پول حاصل از فروش الهیار صیادمنش برای پرداخت دستمزد وینفرد شفر و دستیارانش هزینه شده است.اما جالب اینکه امیر حسین فتحی برای آرام کردن هواداران که به خاطر جدایی آیاندا پاتوسی ناراحت هستند مصاحبه‌ای ‌انجام داده و مدعی شد که درآمد حاصل از فروش الهیار را به پرداخت طلب پروپیچ اختصاص داده‌اند.

این تناقص و تفاوت در گفتار مدیران جای سوال دارد و تعجب آوراست!؟ لازم است مدیران استقلال توضیحات کامل و دقیق تری درباره میزان در آمد حاصل از فروش الهیار و چگونه خرج شدن آن ارائه کنند تا مشخص شود شایعاتی که درباره سرنوشت این چند صد هزار دلار شنیده می‌شود چقدر درست است. تناقض گویی مدیران استقلال که فتحی در مصاحبه‌اش به نوعی آن را تایید کرده فقط به این موضوع محدود نمی‌شود.

مروری بر مصاحبه فتحی و خطیر نشان می‌دهد خبرهایی که از زبان آن‌ها به عنوان مقام‌های رسمی و موثق باشگاه اعلام می‌شود لزوما درست و دقیق نیست! اگر از ادعای تمدید و نهایی شدن قرارداد پاتوسی که در فرودین اعلام شد بگذریم، فتحی پیش از هم بکبار از حل و بسته شدن پرونده پروپیچ برای گرفتن مجوز حرفه‌ای ‌خبر داده بود که مشخص شد خبر و ادعای آن روز آقای مدیر عامل درست و واقعی نبود.

ماجرای فرهاد مجیدی و حضورش در کادر فنی فصل آینده، استعفای اصغر حاجیلو، کمپ ناصر حجازی و نمونه‌های دیگر نشان می‌دهد متاسفانه آنچه که مدیران استقلال می‌گویند لزوما و حتما خبرهایی درست و دقیق نیستند و جای شک و تردید نسبت به آن‌ها وجود دارد!

ایلنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار