کد خبر: ۷۶۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹ 13 July 2019

به گزارش تابناک مازندران. مهدی محمدی در مورد تصاویری که از او در کنار محمود احمدی نژاد در فرودگاه دشت ناز منتشر شده، توضیحاتی ارائه داد. متن این گفتگوی تلفنی را بخوانید:

آقای محمدی، ضمن خداقوت، توضیح بفرمایید که حضور عصر امروز شما در فرودگاه دشت ناز، بر اساس پروتکل و تشریفات استانداری بود یا موضوع دیگری در میان بود؟

-محمدی: عصر امروز من به استقبال محمود احمدی نژاد نرفتم، بلکه حامل پیام شورای تامین استاندار مازندران بود.

یعنی شما به عنوان نماینده شورای تامین استان به فرودگاه رفتید؟

-بله، شورای تامین استان تصویب کرد که احمدی نژاد حق سخنرانی را در رودبست بابلسر ندارد، بنابراین نمایندگان استانداری، نیروی انتظامی، دادگستری و سپاه استان در فرودگاه حاضر شدند تا پیام غیرقانونی بودن این سخنرانی را به رئیس جمهوری سابق اعلام کنیم.

 

در فرودگاه به احمدی نژاد چه گفتید؟

-در فرودگاه به احمدی نژاد گفتم بر اساس مصوبه شورای تامین استان، شما نمی توانید در رودبست سخنرانی کنید و ممکن است حضور شما، تبعات امنیتی داشته باشد. رئیس جمهوری سابق هم توضیح داد که من با کسی کاری ندارم و به فردی توهین نمی کنم. من دعوت شده ام و کار خودم را انجام می دهم!

یعنی علی رغم این که شما بر غیرقانونی بودن این سخنرانی تاکید کردید، احمدی نژاد تصمیم به رفتن به رودبست گرفت؟

-بله، گفت من کار خودم را می کنم. کل حضورم در فرودگاه در همین حد بود، وگرنه بحث استقبال از احمدی نژاد در میان نبود. در یک جمله من این پیام را به او رساندم که طبق قانون، حق سخنرانی کردن ندارید.

احمدی نژاد هم که هیچ وقت قانون‌مدار نبوده! از قرار در ایوان خانه ای در رودبست سخنرانی کرد. ولی کانال های منسوب به دولت بهار از تصاویر شما در کنار احمدی نژاد استقبال شدیدکرده اند.

-نه استانداری مازندران بنای استقبال از این شخص را داشته و نه شخص من که با اکراه به فرودگاه رفتم. /مازندنومه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار