رئیس دانشکده علوم قرآنی آمل از آغاز پذیرش بدون کنکور دانشجو در دانشکده علوم قرآنی شهرستان آمل خبر داد.
کد خبر: ۷۶۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 13 July 2019

به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم قرآنی آمل، حجت‌الاسلام سیدمعصوم حسینی، رئیس دانشکده علوم قرآنی آمل، گفت: ۱۲۰ دانشجو در سال تحصیلی ۹۹ – ۹۸ در مقطع کارشناسی، بر اساس سوابق تحصیلی در این دانشکده، پذیرش می‌شوند.

وی افزود: در این طرح که برای نخستین بار اجرا می شود، ۶۰ دانشجوی دختر و ۶۰ دانشجوی پسر در دوره‌های شبانه و روزانه پذیرش می‌شوند.

حسینی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای تحصیل در رشته‌های علوم قرآنی و حدیث و همچنین تفسیر می‌توانند به نشانی اینترنتی سازمان سنجش یا دانشکده علوم قرآنی آمل مراجعه و نام نویسی کنند.

رئیس دانشکده علوم قرآنی آمل اظهار کرد: دانشكده علوم قرآني آمل در سال تحصيلي ۷۴-۱۳۷۳ تأسيس و با انتقال ۲۴ دانشجو از دانشكده علوم قرآني تهران شروع به كار کرد و در سال تحصيلی ۷۵-۷۴ به همراه ساير دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از طريق آزمون سراسري پذيرای دانشجويان علاقه‌مند به اين رشته شد.

وی ادامه داد: ساختمان دانشكده در چهار طبقه و با زيربنای ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع بنا شد و دارای دو بخش اداری و آموزشی است و دانشكده دارای ۱۵ كلاس بوده كه گنجايش ۷۵۰ دانشجو را در يك نوبت دارا است.

حسینی آمار فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی را تا کنون ۸۴۰ نفر دانست و گفت: در مهرماه سال ۹۱ نخستین دوره تحصیلات تکمیلی با دو رشته علوم قرآنی و تفسیر قرآن مجید راه‌اندازی شد که علاقه‌مندان می‌توانند در صورت موفقیت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سازمان سنجش در این دانشکده تحصیل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار